Ikea "vaskerom"

Lykke<3

Flørter med forumet
Hei!

Er det noen som har brukt kjøkkeninnredning fra Ikea på vaskerommet? Har så lyst til å ha tørketrommel og vaskemaskin oppå en rad med skuffer slik at de kommer litt opp fra gulvet, hvis dere skjønner :)
Dere som evt. har, er det såpass solid at det tåler noe så tungt som vaskemaskin og tørketrommel, eller vil det kollapse?:p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Slik innredning vil jeg ha også :) Nå står tørketrommel oppå vaskemaskin, hadde vært godt å ha begge i "arbeidshøyde".

Følger med her :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har du sjekket på kvikk hvis det er i nærheten av deg? Der har de en slik løsning. De er også billige! Vi hadde innredning på bad og vaskerom fra de i det forrige huset, veldig fornøyd!

Sent from my U9200 using BV Forum mobile app

Takk for tips! Har igrunn ikke tenkt på andre leverandører. Har vel tatt for gitt at det er svindyrt og at Ikea da er ett greit alternativ:p bor på Sørlandet. Regner med Kvikk er i nærheten en plass :)

Jeg har kjøkkeninnredning fra ikea på vaskerommet :) har bare tørketrommel oppå :) går fint det :)

Har kjøkkeninnredning fra IKEA på vaskerommet ja. Sort høyglans med hvit benkeplate på en vegg også sort tørketrommel/vaskemaskin på motsatt vegg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk for svar:) Lurer egentlig bare på om noen har en type som man kan ha vaskemaskin og tørketrommel "oppå" og vet om innredningen tåler tyngden:)

Jeg har den typen du ønsker! ImageUploadedByBV Forum1403379119.036767.jpg får man opp bilde nå? Aldri gjort det før! Men det funker helt supert her! Deilig med to skuffer under, til ulike vaskemidler. Har også en plate over skuffene som gjør at de tåler vekten av maskinene

Jeg har den typen du ønsker! Vis vedlegget 66026 får man opp bilde nå? Aldri gjort det før! Men det funker helt supert her! Deilig med to skuffer under, til ulike vaskemidler. Har også en plate over skuffene som gjør at de tåler vekten av maskinene

Det var akkurat sånn jeg tenkte! Takk:) Er det fra Ikea? Husker du hva innredninga heter?

Vi har nettopp fikset vaskerom med kjøkkeninnredning fra ikea. Hvit høyglans fronter (ringhult) Spurte på kjøkkenavd om nettopp dette med hvilke skap vi skulle bruke for å få vaskemaskin og trommel litt opp i høyden. Hun sa at mange brukte de skapene som skal være over kjøleskapet, ca 40 cm høyt. MEN disse er ikke konstruert for å tåle vekten av vaskemaskinene og de har derfor ingen garanti dersom de klapper sammen - noe de ville gjøre over tid mente hun.
Vi bestilte derfor slike type skap(skuffer) fra www.vvskupp.no Linn bad sine. Noe dyrere ja, men ikke avskrekkende heller. De hadde også hvit høyglans så vi monterte bare like håndtak på alt så ser ingen forskjell.
Har benkeplate fra ikea mellom skuffene og maskinene. Funker veldig bra :)

Vi har overskapa til kjøleskap under ja. Med plate oppå for å forsterke. Er solid som fjell, så at der skal klappe sammen tror jeg ikke no på. Men IKEA vil nok ikke at kunden skal trikse og mikse, for så å klage i ettertid..

Back
Topp