puusen Forumet er livet 16 Okt 2009 #1 endelig fått mast med meg sambo på ikea tur! (skal ha noen tunge ting,så må ha med bærekraft[8D]) tips til smarte ting jeg bare MÅ ha når jeg først er der??[:)]
endelig fått mast med meg sambo på ikea tur! (skal ha noen tunge ting,så må ha med bærekraft[8D]) tips til smarte ting jeg bare MÅ ha når jeg først er der??[:)]
puusen Forumet er livet 16 Okt 2009 #2 har de forresten himmelseng stativ og himmelseng gardiner der?
Tante Sofie Gift med forumet 16 Okt 2009 #3 Store telys, servietter, duftlys, kubbelys, batterier, håndklær. Sjekk IKEA.no for himmelsengstativ og gardin[:)]
Store telys, servietter, duftlys, kubbelys, batterier, håndklær. Sjekk IKEA.no for himmelsengstativ og gardin[:)]
puusen Forumet er livet 16 Okt 2009 #4 ORIGINAL: Tante Sofie Store telys, servietter, duftlys, kubbelys, batterier, håndklær. Sjekk IKEA.no for himmelsengstativ og gardin[:)] 0 treff. de har sånn liten rund,men jeg vil ha for å feste på sprinkelsenga.
ORIGINAL: Tante Sofie Store telys, servietter, duftlys, kubbelys, batterier, håndklær. Sjekk IKEA.no for himmelsengstativ og gardin[:)] 0 treff. de har sånn liten rund,men jeg vil ha for å feste på sprinkelsenga.