IKEA stuva sprinkelseng

Hei,

Uten å si noe sikkert, så ut i fra bildene fra bruksanvisning, så vil jeg tro at barnet har minst 30cm fra toppen av kanten og ned til madrassen.( kommernok an på hvor tjukk madrass du har)
På jobb, så har vi sengekanter som er 30cm i høyden og det er vanlig standard.. om du ikke får mer nøyaktig svar ila dagen, så kan det gende jeg skal en tur på ikea etterpå, da kan jec alltids mple opp for deg:)
 
Hei,

Uten å si noe sikkert, så ut i fra bildene fra bruksanvisning, så vil jeg tro at barnet har minst 30cm fra toppen av kanten og ned til madrassen.( kommernok an på hvor tjukk madrass du har)
På jobb, så har vi sengekanter som er 30cm i høyden og det er vanlig standard.. om du ikke får mer nøyaktig svar ila dagen, så kan det gende jeg skal en tur på ikea etterpå, da kan jec alltids mple opp for deg:)


Wow, om du har bryet til det hadde det vært helt supert!! men bare om du uansett skal innom!
 
Da har jeg sjekket på ikea med målebånd:)
Fra der man setter inn festet til øverste hakk og opp til kanten så er det ca 40cm. Madrassen som lå i utstilling var 9cm tjukk. Så da vil du kunne bruke eventuelle sengekanter med 30cm kant :)
 
Ikke bruk sengekant, hilsen LUB.
 
Tusen takk for både målehjelp og råd. Grunnen til at jeg lurer er for å sammenligne med høyde på vår seng :)
 
Back
Topp