Ikea Stellebord, erfaringer

april 2011 og april 2013

Forelsket i forumet
Vi har dårlig med golvplass på badet, så vi må gå for et vegghengt stellebord til knerten.
Jeg har sett på IKEA sitt, det som heter Antilop. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80141708
Er det noen av dere som har dette? Hvilke erfaringer har dere med det?

jeg syns det så ut som om det skulle knekke jeg[:-]

Mamma og pappa har dette.. Greit når de er veldig små, men det blir litt tungt når de er gamlere.... Også knakk det plastikk festet med en gang, det for å holde opp den liggedelen/klaffen....

ORIGINAL: Pontus

jeg syns det så ut som om det skulle knekke jeg[:-]

me too

de har et i noooe bedre kvalitet på www.flust.no er en litt annen pris, men tåler opptil 30 kg!!

Har sett det (og brukt det) på cafeer og lignende. Synes ikke noe om det.[&:]

Men nå sist jeg var på IKEA så hadde de en annen type vegghengt stellebord, på stellerommet til restauranten.[:-]
Og det er jeg helt sikker på, for jeg reagerte ("reagerte"[8D]) på at det var mye finere og bedre enn den der hvite greia, og lurte på hvorfor jeg ikke har sett den typen før[:-] For det virket knallbra![:)]

ORIGINAL: ©Smartass

Men nå sist jeg var på IKEA så hadde de en annen type vegghengt stellebord, på stellerommet til restauranten.[:-]
Og det er jeg helt sikker på, for jeg reagerte ("reagerte"[8D]) på at det var mye finere og bedre enn den der hvite greia, og lurte på hvorfor jeg ikke har sett den typen før[:-] For det virket knallbra![:)]

Ikea sitt det og?
Jeg vet Brio har et..

ORIGINAL: maibaby 2011

ORIGINAL: ©Smartass

Ikea sitt det og?
Jeg vet Brio har et..

Skulle tro det da, dårlig reklame om de bruker andre sine..?[:-][8D]

Brio har et.
Selger det på babyshop hvertfall
Men er jo ikke umulig de har det på andre baby butikker [:)]

Vi har det! Og det funka kjempefint og var helt flott da han var liten baby.

Men så en dag løsna det fra veggen[8D] Men det kan jo være de gamle drittveggene våre som ikke tåler en dritt da. Og jeg lente meg hardt på det for å se om det tålte det, for det så ut som om det hadde løsna litt.

Utenom det var jeg veldig fornøyd iallefall. (men kommer ikke til å bruke det igjen på nestemann, i tilfelle det skulle finne på å løsne igjen.)

Jeg pynta det på den siden som viste når det var hengt opp da, med bamser og sånt [8D]

Back
Topp