Ikea sprinkelseng og madrass

Helt tipp topp :)

Har sprinkelsengen og den fungerer supert. Madrasse kjøpte vi fra Jensen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker :) Sprinkelsengen er superbra! Når ungen blir større kan man ta den ene siden helt av og sette på sengehest, veldig praktisk :)

Helt super:-) vi har den og sønnen på straks 3 lgger i den enda (har tatt av ene siden og satt på sengehest:-)
Og han koser seg og har fortsatt god plass:-) blir nokk å ligge der en stund til:-) faktisk tok vi ikke av ene siden før i høst,(han har aldri prøvd å klatre over) han har slitt mye med soving om natten, så derfor er var livredd for å forandre på noe som fungererte utmerket:-p

Har ikke hatt den selv siden jeg er så himla lav og ikke når ned til ungen i en sprinkelseng uten at jeg kan senke den ene siden.... :-p Men nesten alle mine venninner har hatt IKEA-senger til sine små og er veldig fornøyde... :-) Junior har juniorseng og madrass derfra og er fornøyd med de også! :-)

Så fint å vite hva som funker :)

Funket greit her :) "Greit" som i at det er en en seng. Verken mer eller mindre. :P Madrassen funket også bra :) Vi kjøpte en av de litt dyrere madrassene med overmadrass, veldig greit at det var vaskbart :)

Jobbet på både madrass avd og på barne avd på IKEA før... Anbefaler madrassene med pocket fjærer de legger seg fint etter barnets kropp.. Alle madrasser er veldig godt testet.. Er derfor sultan kan kjøre 25 års garanti ;) overmadrass er sterkt anbefalt da det forlenger levetiden til madrassen og forebygger midd som igjen fremkaller allergier :) Og så er det sånne bitelister som er kjempe greie å ha på senge kantene når barna blir større og gjerne gnager litt når de står i senga ;)

Jobbet på både madrass avd og på barne avd på IKEA før... Anbefaler madrassene med pocket fjærer de legger seg fint etter barnets kropp.. Alle madrasser er veldig godt testet.. Er derfor sultan kan kjøre 25 års garanti ;) overmadrass er sterkt anbefalt da det forlenger levetiden til madrassen og forebygger midd som igjen fremkaller allergier :) Og så er det sånne bitelister som er kjempe greie å ha på senge kantene når barna blir større og gjerne gnager litt når de står i senga ;)

Bitelist anbefales ja! Det glemte vi til storesøster og ene og alene derfor har jeg lyst på ny seng :P

Jobbet tidligere på barneavdelingen på IKEA og alt er godt testet og følger de strengeste krav siden varene selges i mange land, mange land har strengere krav enn Norge.
Både madrassene og sengene er gode. Anbefaler en seng der du kan ta av den ene siden. Madrassene er gode. Selv har vi vyssa somnat, men vyssa vackert og vyssa skønt er også gode.

Har både Ikea seng og madrass her, og er veldig fornøyd. Den har fungert godt til sitt formål, nemlig å sove i :) min to- snart treåring sover i den enda og tenker at lille persille skal få arve den når den tid kommer. :)

Back
Topp