IKEA sprinkelseng erfaringer noen?

Lille Mollå

Forelsket i forumet
Vurderer den ene sprinkelsengen fra IKEA, men vet ikke hvordan kvaliteten er. Har ikke sett den "live".
Noen som har den?

Den til 495 kr?

Kjøpte den på fredag og den virker veldig grei altså[;)] Har jo ingen erfaringer, men konstruksjonen virker stabil og god!

ORIGINAL: Joffen

Den til 495 kr?

Kjøpte den på fredag og den virker veldig grei altså[;)] Har jo ingen erfaringer, men konstruksjonen virker stabil og god!

Kjøpte den i går, jeg [:)] Hadde først kjøpt en helt enkel en, men angra og bytta til denne [:)] har ikke montert den enda, men den virket solid i utstillinga [:)]

ORIGINAL: Monica35

ORIGINAL: Joffen

Den til 495 kr?

Kjøpte den i går, jeg [:)] Hadde først kjøpt en helt enkel en, men angra og bytta til denne [:)] har ikke montert den enda, men den virket solid i utstillinga [:)]

Vi har også denne. Blir nok ikke montert før i november, så har ingen erfaringer med den enda. MEN vi har barnesenga i samme serie og den er kjempe fin [:D]

HYYYL er den på tilbud igjen ???

Hvor hvor hvor.. Ser ikke på nettet at den er på tilbud :\

ORIGINAL: Frøken Lillan

sign

ORIGINAL: Frøken Lillan

Var på Ikea i Bergen jeg kjøpte den[:)] Stod på nettet at den kostet 495 kr før vi kjøpte den ihvertfall...Men så nå at prisen er satt opp igjen til 845 kr[&:]

jeg kjøpte på slependen i dag og den var på tilbud. sto ikke noe på nettet

Har den til lillegutt fra før og er veldig fornøyd med senga. Har stellebord/hyllekommode i samme serie, men ikkelike fornøyd med den. Lillegutt ble etter hvert for stor for stellebordet så brukte det bare de første 6 månedene ca... Senga er jo veldig genial i og med at man kan ta av den ene sprinkelsiden når de blir store nok til å gå inn og ut av senga på egen hånd :)

Vi kjøpte den på Slependen for 300 kr for tre uker siden ca. Kjempet oss frem mellom andre salg-sultne vordende foreldre[:D] Ble så glade for å spare nesten 600 kr at vi brukte 600 kr på annet stæsj etterpå...... Har ikke skrudd den opp, men utstillingsmodellen virket veldig stødig og fin.

har den ja! bruke den t jenta på litt åver 2 år. kjæmpe grei den! vi snakka om å kjøp ei t t lillegutt.. hu e ein stor 2 åring. 1 meter høy å kan bruk den læng enda

ORIGINAL: hannemoor

har den ja! bruke den t jenta på litt åver 2 år. kjæmpe grei den! vi snakka om å kjøp ei t t lillegutt.. hu e ein stor 2 åring. 1 meter høy å kan bruk den læng enda

ja da snakka æ om den aller billigste ikea sprinkelsænga helt enkel trekvit..

hva heter den senga?

ORIGINAL: picsi

jeg kjøpte på slependen i dag og den var på tilbud. sto ikke noe på nettet

skal jammen stikke innom der mandag å sjekke [;)] skal ikke dit før mandag, så får ikke sjekka før! Da skal vi nemlig på FERIE! Bestillt oss hotell i Göteborg og København fra mandag til fredag, og båt fra køben til oslo fredag til lørdag [:)] GLEDER OSS!!

ja da snakka æ om den aller billigste ikea sprinkelsænga helt enkel trekvit..

stellebordet i den serien har faktisk vunnet best i test, kjenner ei som har den senga og den er vist kjempegrei i bruk, hun har ingenting og utsette på den utenom at den er enkel i designet og ser litt spinkel ut, men den har holdt til denne SPINNVILLE frøkna hennes med glans...[:)]

tror serien heter singlar eller noe sånt?!

ÅÅ så nydelig sengen og sengesettet var da![:D] Tror nok jeg ender med å kjøpe den, synd den ikke er på tilbud lenger da! Alt annet vi skal ha er jo så dyrt! Takk for at du delte bildet med oss![:)]

Lurer på om det er Hensvik som var på tilbud. Den har litt utskjæringer og tapetlignende bakgrunn ved hodegavlen. De andre sprinkelsengene på Ikea er helt rette og uten detaljer. Den vi kjøpte koster 849 til vanlig. 

ORIGINAL: Lille Mollå

ÅÅ så nydelig sengen og sengesettet var da![:D] Tror nok jeg ender med å kjøpe den, synd den ikke er på tilbud lenger da! Alt annet vi skal ha er jo så dyrt! Takk for at du delte bildet med oss![:)]

Sengen heter Hensvik[;)] Og sengesettet er kjøpt på Princess, der har de 40% på alle varer i butikken[:D] Så vet dere det!

Back
Topp