Ikea seng til voksne

smash

Forumet er livet
VIP
Noen her som har det?
Evt link til sengen?

Jeg har så dårlig rygg, og våkner hver morgen med mye smerter i kroppen, og fysioterapauten min mener sengen har noe av skylden.
Ho anbefalte meg ikea seng/madrasser, da de var endel hardere enn andre madrasser.
Også er de jo så billige også..

Noen anbefalninger?

Jeg har ikea-madrass, den ødelegger ryggen min - for de er for harde. Så skal du ha hard madrass, så ja.. :p

Jeg har birkelandseng med huskerikkehvilkemadrasser så. :-)

lnie skrev:
Jeg har ikea-madrass, den ødelegger ryggen min - for de er for harde. Så skal du ha hard madrass, så ja.. :p

Åå, så kjipt! Da må du få deg ny madrass!!!
Fysio sa at jo hardere jo bedre... Men det skal jo være behaglig å legge seg å da...

smash skrev:

lnie skrev:

Fysio sa at jo hardere jo bedre... Men det skal jo være behaglig å legge seg å da...

Da passer nok ikea bra til deg, hehe.
Men det er jo bare å prøve, du har 90 netter på deg og teste madrassen, og så kan du angre og dra og bytte madrass også :-)

lnie skrev:

smash skrev:

lnie skrev:

Da passer nok ikea bra til deg, hehe.
Men det er jo bare å prøve, du har 90 netter på deg og teste madrassen, og så kan du angre og dra og bytte madrass også :-)

Åå, går det ann?? Visste jeg ikke! Genialt! TAKK!

Vi har ikea madrass men har kjøpt en TEMPUR overmadrass, JA den er DYR,
MEN GUD DET ER VERDT PENGA.

Jeg har slitt med bekken, rygg, skuldre og helt stiv om morgenen,
Nå våkner jeg smertefri og kan svinge meg ut av senga som en fjortis.

Back
Topp