ikea madrasser

mille trille

Betatt av forumet
lurer på om det er noen som har kjøpt madrass der. jeg kjøpte madrass der, men den stinker jo så sinnsykt av et eller annet kjemikalie greier synes jeg. har dere luftet eller renset den? jeg tok av trekket hvertfall og vasket det. og har planer om å lufte madrassen i noen dager, for den lukta kan neppe være bra?

Vi kjøpte på barnas hus. Madrass føler jeg er veldig viktig både mtp pusting og comfort. Så jeg liker å kjøpe gode madrasser jeg vet er bra.

vi kjøpte madrass på ikea men har ikke tatt den ut fra plasten enda så vet ikke om noen lukt[&:]

Jeg ville nok uansett hvor madrassen er kjøpt, tatt den ut av plasten, hvis den er pakket inn i det..og luftet den godt før den lille tar den i bruk[:)]

ORIGINAL: Nr 4

Jeg ville nok uansett hvor madrassen er kjøpt, tatt den ut av plasten, hvis den er pakket inn i det..og luftet den godt før den lille tar den i bruk[:)]

Skal jo såklart ta den ut av plasten å lufte den,men haster ikke helt enda [:)]

Jeg har også kjøpt madrass på Ikea, men min lukter det ingenting av.. [;)]

når har den allerede stått ute til luftings i to hele dager, kjenner godt den lukta av kjemikalier enda. så den får stå ute så lenge det trengs, om det så måtte være en hel måned. hehe

Back
Topp