Ikea Liatorp vitrineskap

Ole Brumm

Forumet er livet
Noen som har dette? Har så lyst på det, men liker ikke glasshyller. Noen som vet om det er mulig å få vanlig hvite trehyller istedet?

Jeg likte heller ikke glasshyller, men har det i to skap faktisk.. Har blitt vant til det nå... [:)] Selv om støvet syns veldig godt... [8D]

Aner ikke om du får dette skapet med vanlige hyller.... [8|] Men det er et veldig fint skap! [:D]

Nå så jeg at noen selger dette på finn.
Samme serie, men heter bokskap, kan ikke dette brukes som vitrineskap da??

æsj, det er 8 cm mindre i dybde. Får ikke plass til de store tallerknene mine da..

Æsj.. så typisk! [:'(]

Er jo litt kjekt å ha muligheten til å gjemme bort noe også... [;)]

ja, synes egentlig det bokskapet var finest, men men.. må jo ha plass til finservise vi fikk til bryllupet[:)] 

Helt klart! [:)]

Så fint det ble med to ved siden av hverandre! [:)]

Det er nesten som jeg heller vurderer å kjøpe et sånn skap i stede for å male mitt gamle som er skikkelig teit! [8D]

Det var kjempefint Annepålandet. Men jeg trenger vitrineskap med plass til store tallerkner. Har hatt et Billy bokskap frem til nå som vitrineskap og der var det ikke plass[&:]
Noen som kan svare på det første spm mitt? Om jeg kan få trehyller istedet for glass??

dytter

aner egentlig ikke..[8|]
men vet man kan få både trehyller og glasshyller til billyhylla[8D][:D]

Hei

jeg har nettopp kjøpt det andre skapet i denne serien med dører nederst og har byttet til glasshyller, du kunne fått kjøpe mine trehyller om du vil? Ha de stående bare, vet ikke om det er rett lengde, men går jo ann å kutte til eventuelt..

Kjempefornøyd med det jeg har i den serien..

ORIGINAL: yes..

Hei

jeg har nettopp kjøpt det andre skapet i denne serien med dører nederst og har byttet til glasshyller, du kunne fått kjøpe mine trehyller om du vil? Ha de stående bare, vet ikke om det er rett lengde, men går jo ann å kutte til eventuelt..

Kjempefornøyd med det jeg har i den serien..

Hadde hyllene vært samme bredde så hadde jeg kunne gjort det... Men det er derfor jeg ikke kan ha det bokskapet som jeg helst vil ha, fordi det er 8 cm smalere og da får jeg ikke plass til tallerknene mine[8D]

Det går jo sikkert ann og lage noen fine hyller selv[;)]

Back
Topp