ikea lekekjøkken ???

StudentMommy

Elsker forumet
noen som har det? er dere fornøyde? 
har tenkt å kjøpe en lekekjøkken til lille gutt. han skal få den som en gave fra lille søster som kommer i oktober.
evt hva andre type lekekjøkken vil dere anbefale?
takk på forhånd :)

Jeg har ikke erfaring med det kjøkkenet fra IKEA, men jeg har også sett på det og synest det såg helt genialt ut.
Det er mer som et ordentlig kjøkken enn de andre jeg har sett, ettersom det har ovn, micro, vask, hyller og alt som er :)
Jeg har tenkt å kjøpe sånn til lillegutt!
Nå er jo han litt liten ennå, men vi skal til IKEA om ikke så lenge og ta tenkte jeg å kjøpe og ha liggende på lur :)

vi har sånn til jenta vår som er 1,5 år ;) synes det er ett fint møbel, finere enn de som er i plast.

Det er pent og solid. Har det selv og er veldig fornøyd. Kunne ikke tenke meg et plastkjøkken... Brio har også et trekjøkken, tilogmed europris så jeg hadde trekjøkken til en billig penge... Ellers får du jo kjøpt hjemmelagede trekjøkken som er veldig fine, evt kan du kjøpe en liten sjenk, nattbord el på loppemarked og lage det selv... er også veldig stilig

det er kjempefint, og hadde det ikke vært for at T fikk et annet lekekjøkken i tre til 2årsdagen sin så hadde vi kjøpt det fra ikea istedenfor :)

Back
Topp