ikea kjøkken..

Mamma2010og2014

Glad i forumet
vi har laget sånn tegning på ikea kjøkken på det gjør det selv tingen de sin.. (hvis dere skjønner hva jg mener)
har ikke bestilt det enda får er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det.. meg å teknologi å ting på nette er ikke alltid det beste [8D]

men det jeg egentlig lurte på var om det er noen som har erfaring med på bestikke ikea kjøkken på denne måte å hvor lang leveringstid de har fra den dagen du bestiller til du får det på døren ?

Vi bestilte for noen få uker siden. Da lagde vi det hjemme først og bare lagra sida også fikk vi de på Ikea til å se over om vi hadde med alt og de gjorde bestillingen. Vi valgte å plukke med oss alt selv vi da så fikk med oss alt utenom to hvitevarer den dagen. Hvitevarene ble levert hjem noen dager senere.. 

Vi tegnet kjøkken på IKEA sine sider. Men vi måtte inn og plukke alle delere og sånt selv. Tror ikke de gjør slikt for deg. Men ta med tegningene til IKEA så er de veldig behjelpelige på Kjøkkenseksjonen der [:)]

vi bor jo 3 timer unna nermeste ikea.. så når vi var inne der på fredag å fikk hjelp med å tegne det sa de at det kostet 2500 får å få det levert hjem, men var SÅ sliten at jeg glemte helt å spørre hva leveringstiden var på..
viste det til svigerbror som eier leiligheten å skal betale å han likte nesten alt så måtte bare gjøre noen få justeringer..
nå har jeg gjort de men tør ikke bestille det før jeg vet hva leveringstiden er får skal tapensere kjøkkene før innredningen kan komme på plass liksom..

Hvis jeg husker riktig så mener jeg at så lenge du skal få alt levert hjem så kommer du med en ønskedato for levering.. Men du kan jo evt ta å ringe inn i og høre først..

er ikea som har tegnet det, så har jeg bare endret noe.. tatt vekk en del ting så hvis jeg lagrer de ser vel de det?
hver gang jeg prøver ringe inn til ikea kommer det allitd MASSe spørsmål så trykker jeg får det jeg skal så ender jeg opp med å få ale spørsmålene på nytt [&:] kommer aldri frem til noen å snakke med..

Jeg har akkurat bestilt innredning fra Ikea som vi skal ha på vaskerommet.

Jeg sendte bestillingen fredag, onsdagen etterpå fikk jeg ordrebekreftelse på mail og betalte da over nett.
Idag ringte hun fra Ikea og sa at levering blir neste mandag. Så hos meg tok det litt over 2 uker fra jeg sendte bestilling til den blir levert.

Ja bor ca 4 timer fra Ikea, og skulle vi hentet det selv hadde det kostet like mye som 2500 med fergene og tilhenger.

Jeg synes det var vanskelig tillaget bestillingsystemet på nettet, måtte kopiere hvert artikkelnr inn på bestillingslista, og passe på at man får med seg alt. Så det var litt knotet, men håper vi fikk med alt.[:)]

lasta du ned det ikea home planner programe?
hvis det var det der du bestilte det eller var det på selve ikea sin hjemmeside?

Bestilte på Ikea sin side, men hadde tegnet det selv på Ikea Home Planner først. Så la jeg alle delene vi trengte på min huskeliste, og kopierte alle artikkelnr derfra til bestillingslisten.

Mulig det er en enklere måte å gjøre det på, men det fant ikke jeg ut iallefall.[8D]

Bare hyggelig!![:)]

Lykke til.[:D]

Du bestiller her http://www.ikea.com/ms/no_NO/aktivitet/div_komm/temasider/kjokkenbestilling.html

Hei! Har jobbet på ikea i 4 år tidligere..
Som regel har ikea 8-10 dagers leveringstid, så lenge det ikke er noe forsinkelser på produker. Det gjelder alle typer produkter også kjøkken. [:)] Men det kan også være at de som leverer varene kun leverer satte dager, f.eks bare en dag i uka, så det kan fort bli to uker og kanksje tre.. hvis du ringer kundeservice skal de kunne finne ut det. :)

lykke til! [:)][:)]

Vi hadde litt problemer med det. Lagde kjøkkenet og alt innpå siden deres. Så dro vi til dem og fikk dem til å gå igjennom tegningen med oss, og så lagde de handlingsliste til oss. Fikk beskjed av dem at alt var inne da. Men når vi gikk å handlet inn manglet hyllene til glass-skapene. Så samlet ventet vi ca.3mnd på dem, og det var kjempe surt. Kunne jo ikke ta tingene i skap da. [:D]. Men ellers er kjøkkenet blitt kjempe fint da, og ikke minst billig.

Back
Topp