Ikea kjøkken

Sola989

Betatt av forumet
Noen her som har ikea kjøkken? Har dere da integrerte hvitevarer? I såfall har du da kjøpt de på ikea eller kan man kjøpe det f.eks på elkjøp?

Man trenger ikke kjøpe hvitevarene på IKEA. Har selv IKEA kjøkken, integrerte hvitevarer (vaskemaskin og stekeovn) fra annen butikk :)

Har Ikea kjøkken. Ikke integrert kjøleskap, men stekovn, steketopp og oppvaskmaskin er integrert. Hvitevarer er ikke kjøpt hos IKEA, men hos Asko.

Fra min futuristiske aiPædd

Vi har og anbefaler ikke videre. Kjøleskapet bråker og stekeovnen bråker både når den står på og lenge etterpå. du kan kjøpefor integrering andre plasser. Ofte samme mål.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Oppvaskmaskina er helt grei, men har hatt bedre og mikroen er helt ok.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

kjøkkenet er fra ikea, og hvitevarene fra lefdal. :)

vi har kjøpt miele platetopp, gorenje mikro (innebygd), og siemens oppvaskmaskin/stekeovn/ventilator :)

Vi har kjøkken fra Ikea. Eneste integrerte er oppvaskmaskinen og den anbefaler jeg ikke! Den bruker uhorvelig lang tid, dobbelt så lang tid som mamma sin. Og skulle du stoppe den før programmet er ferdig, så må du starte der du slutta og fullføre det programmet før du får lov til å starte på nytt. Og den derre greia man skal gjøre for å nullstille den, funker ikke. Ordentlig dritt!

Vi valgte å ikke ha intergrerte hvitevarer, men har fra Ikea ( utenom kjøleskap), og er fornøyd så langt.

E veit ikke om det er sant men har hørt fra flere rørleggere og elektrikere at du får ikke noe igjen på forsikringen hvis du har IKEA kjøkken m hvitevarer. E personlig ville ikke ha kjøpt kjøkken fra IKEA. Var også flere forsikringsselskap som sa at vi ikke ville få innboforsikring hvis vi hadde IKEA kjøkken/bad.

Min sin iPhone ;-)

E veit ikke om det er sant men har hørt fra flere rørleggere og elektrikere at du får ikke noe igjen på forsikringen hvis du har IKEA kjøkken m hvitevarer. E personlig ville ikke ha kjøpt kjøkken fra IKEA. Var også flere forsikringsselskap som sa at vi ikke ville få innboforsikring hvis vi hadde IKEA kjøkken/bad.

Min sin iPhone ;-)

Eg hadde IKEA kjøkken i gamle leiligheten, og det har ikkje noko med forsikring å gjera. Du kjøper jo kun skap, benk osv der. Ikkje membran, sponplater osv. Kjøleskap, steikeovn osv er godkjente i forhold til norske lover - ellers hadde dei ikkje fått lov til å selga det.
Rørleggaren nekter 99,9% alltid å installere kjøkkenkran/badkran frå andre utsalgssteder uansett. Dei vil du kjøper frå dei.
Pappa er rørlegger og eg har fått beskjed om at det er piss og installerte kjøkkenkrana eg kjøpte på IKEA :)

Har IKEA kjøkken, men kun micro fra IKEA, den funkar greit.
IKEA er forresten kjent for å ha veldig dårlig blandebatteri/kraner så det ville eg aldri kjøpt der. Kjenner tre familiar der det har begynt å lekke, deler knekker av osv...

Vårt IKEA kjøkken er 15år gammelt og 'like fint' kun normal slitasje.
Hvitevarene er ikke fra IKEA .
Jeg tror de var fra ikea opprinnelig, men tidligere eier byttet ut oppvaskmaskin. Har selv byttet ut komfyren.

Jeg er veldig fornøyd med den integrerte oppvaskemaskin Fra IKEA. Den første stekeovnen bråket veldig men nye er super. Kjøleskap har jeg ingen erfaringer med heller ikke koketopp da vi har gass

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Back
Topp