Ikea kjøkken

Vi har ikea-kjøkken og er fornøyd med det. Skal se om jeg finner ett bilde.

Her er vårt kjøkken, ser litt annerledes ut nå da siden det er bildet fra prospektet [;)]
Kunne tenkt meg en god del flere skap og skuffer, men ellers bra.

Vi monterte Ikea-kjøkken like før jul. Er kjempefornøyd med det!
Og det var utrolig enkelt å montere også...

Jeg har ikea kjøkken og er veldig fornøyd med det.

Pappa er håndverker og han mente at ikea kjøkkene er blitt veldig bra kvalitet på den siste tiden, ikke b-vare slik det kunne være før.

Er myyyye fine ikea kjøkken, det ser jeg her på bildene dere har lagt ut.. og snill pris, for kjøkken er dyrt.
så spørs om vi må en tur ned dit kikke når vi får plantegningene[:)]
Tusen takk for at dere ville vise bilder jenter[:D]

ORIGINAL: l£n£

Veldig fornøyde vi [:D]

Hva heter den fargen? Kan du ta et bilde med masse lys? Så man ser fargen bedre? Vi skal ha ikea, men blir ikke enig om fargene..

Forresten, har dere hvitevarene også fra ikea? Støyer det mye? Hører dere at oppvaskmaskinen går? Og høres det ut som et helikopter letter når dere skrur på vifta?

har ikke noe bilde...!! men vi har ståt kjøkken...!! fra ikea...!! [:D][:D][:D] kjempe fornøyde...! mange fine løsninger som passer oss veldig veldig bra!! [:D]

Vi satte inn ikea-kjøkken der vi flytta inn for halvannet år siden,
og synes det var trist å flytte fra det da vi trengte flere soverom...
Men vi river ut kjøkkenet i det nye huset for å sette inn et nytt IKEAkjøkken nå.
Kjempefornøyd med kjøkkenet.
(Har klart å overtale snobbe-pappa'n min til å kjøpe det også faktisk...)

Forresten, har dere hvitevarene også fra ikea? Støyer det mye? Hører dere at oppvaskmaskinen går? Og høres det ut som et helikopter letter når dere skrur på vifta?

Vi har oppvaskmaskinen og ventilator fra Ikea.. Oppvaskmaskinen er veldig stille synes jeg. Hører den knapt.
Ventilatoren hører man jo.. Hvertfall når den går på fullt. Men ikke mer enn andre, vil jeg tro[8D] Er forresten oppgitt desibel på dem, sånn at du evt kan sammenlikne!
Jeg er hvertfall fornøyd[:)]

har de komfyr, kjøleskap, oppvaskmaskin og sånt på ikea og? sånn at vi kan få det integrert?

Ja, de har alt! Til en ok pris[:)]
Ikea er genialt[:D][:D]

et bilde fra tidligere, gadd ikke ta nytt, så det vises ikke så mye av kjøkkenet.
men det er ikea og jeg er kjempefornøyd [:)]

Vi har IKEA kjøkken, og er veldig godt fornøyd. Men; anbefaler ikke ventilator derfra. Vi kjøpte det, og den bråker veldig mye!!!

Back
Topp