sweety boy
Forelsket i forumet
HAr dere bilder av kjøkkenet deres dere som har fra Ikea?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: ~Megseg~
Camilla_81
Nyyydlig kjøkken da !
Hva heter kjøkkendørene? Likte de veldig godt ![:)]

ORIGINAL: Annabella
vi har IKEA kjøkken, kjøpte hus tidligere i år og bytta ut og gjorde kjøkkenet større, blei kjempefornøyd[:)] disse bildene er fra før vifta kom opp, alt er fra IKEA

ORIGINAL: PogT
ORIGINAL: frøken my
dette er vårt[:D] fantastisk fornøyd,men ikkje heilt ferdig[;)] mener det heter stått[:)]
edit: såg du spurde etter pris i den andre tråden. dette kjøkkenet kom på 19000kr. har ett skap på venstre sida,som ikkje viser på bildet. det er uten hvitevarene[:)]
Vi har også dette kjøkkenet.Ståt hvit ikkesant?[:)] Betalte 26.000 for alt, inkl platetopp, komfyr og vifte.Kjempefornøyd! Skal aldri ha noe annet en Ikea-kjøkken[:D] Gidder ikke betale en seks-sifret sum for et kjøkken[8D]
Vi fikk de på Ikea til og pakke alt for oss forresten, og det ble sendt med posten, og båret inn i stua vår for 2000 kr[;)] Det skal vi gjøre en evt neste gang også, for fyyyyy så mange forskjellige deler!!Må være en hel dags jobb å gå å finne alt man trenger!?[8|]
dette er vårt[:D] fantastisk fornøyd,men ikkje heilt ferdig[;)] mener det heter stått[:)]
edit: såg du spurde etter pris i den andre tråden. dette kjøkkenet kom på 19000kr. har ett skap på venstre sida,som ikkje viser på bildet. det er uten hvitevarene[:)]
Vi har også dette kjøkkenet.Ståt hvit ikkesant?[:)] Betalte 26.000 for alt, inkl platetopp, komfyr og vifte.Kjempefornøyd! Skal aldri ha noe annet en Ikea-kjøkken[:D] Gidder ikke betale en seks-sifret sum for et kjøkken[8D]
Vi fikk de på Ikea til og pakke alt for oss forresten, og det ble sendt med posten, og båret inn i stua vår for 2000 kr[;)] Det skal vi gjøre en evt neste gang også, for fyyyyy så mange forskjellige deler!!Må være en hel dags jobb å gå å finne alt man trenger!?[8|]
vi bestilte også og så kom det på døra med posten - duverden så lettvint!!!
hvis noen minner meg på hvordan jeg legger inn bilde så kan jeg også slenge ut et par?

vi bestilte også og så kom det på døra med posten - duverden så lettvint!!!
hvis noen minner meg på hvordan jeg legger inn bilde så kan jeg også slenge ut et par?
imageshack.us[:D]også legge inn linken inn på gule firkanten som ser ut som et frimerke[8D]OMG, så god jeg er til å forklare[:D] Tok bilder og skulle legge inn jeg også, men tør ikke allikevel.. har ikke rydda kjøkkenet etter vi lagde mat[:-]Og alle de andre kjøkkenbildene var jo så strøkne!![:D] (har dere det alltid sånn eller?[8|][:D])