IKEA KJØKKEN _ BILDER????

[8D]Nix ,er så rotete nå - driver å skal sette opp nye fliser.

Litt dårlige mobilbilder, men her er kjøkkenet vårt iallefall  (benkeplata er ikke fra ikea)

mangler ei dør her, men den er på plass nå

Camilla_81

Nyyydlig kjøkken da !

Hva heter kjøkkendørene? Likte de veldig godt ![:)]

ORIGINAL: ~Megseg~

Camilla_81

Nyyydlig kjøkken da !

Hva heter kjøkkendørene? Likte de veldig godt ![:)]

takk [:)] er veldig fornøyd!
det er lidingø frontene [;)]

dette er vårt[:D] fantastisk fornøyd,men ikkje heilt ferdig[;)]  mener det heter stått[:)]

edit: såg du spurde etter pris i den andre tråden.  dette kjøkkenet kom på 19000kr. har  ett skap på venstre sida,som ikkje viser på bildet.  det er uten hvitevarene[:)]

Så fine kjøkken[:)] Jeg vil å ha nytt.[8D]

Her er vårt Ikea-kjøkken...

vi har IKEA kjøkken, kjøpte hus tidligere i år og bytta ut og gjorde kjøkkenet større, blei kjempefornøyd[:)] disse bildene er fra før vifta kom opp, alt er fra IKEA

ORIGINAL: Annabella

vi har IKEA kjøkken, kjøpte hus tidligere i år og bytta ut og gjorde kjøkkenet større, blei kjempefornøyd[:)] disse bildene er fra før vifta kom opp, alt er fra IKEA

ehh, pokker er så lenge siden jeg la inn bilde her sist at jeg ikke husker hvordan? bruker photobucket - ehhh, hjelp?

Her er vårt bittelille kjøkken, mangler ett skap, men det er på plass nå[:)]

ORIGINAL: PogT

ORIGINAL: frøken my

dette er vårt[:D] fantastisk fornøyd,men ikkje heilt ferdig[;)]  mener det heter stått[:)]

edit: såg du spurde etter pris i den andre tråden.  dette kjøkkenet kom på 19000kr. har  ett skap på venstre sida,som ikkje viser på bildet.  det er uten hvitevarene[:)]

Vi har også dette kjøkkenet.Ståt hvit ikkesant?[:)] Betalte 26.000 for alt, inkl platetopp, komfyr og vifte.Kjempefornøyd! Skal aldri ha noe annet en Ikea-kjøkken[:D] Gidder ikke betale en seks-sifret sum for et kjøkken[8D]

Vi fikk de på Ikea til og pakke alt for oss forresten, og det ble sendt med posten, og båret inn i stua vår for 2000 kr[;)] Det skal vi gjøre en evt neste gang også, for fyyyyy så mange forskjellige deler!!Må være en hel dags jobb å gå å finne alt man trenger!?[8|]

vi bestilte også og så kom det på døra med posten - duverden så lettvint!!!

hvis noen minner meg på hvordan jeg legger inn bilde så kan jeg også slenge ut et par?

Vi har også dette kjøkkenet.Ståt hvit ikkesant?[:)] Betalte 26.000 for alt, inkl platetopp, komfyr og vifte.Kjempefornøyd! Skal aldri ha noe annet en Ikea-kjøkken[:D] Gidder ikke betale en seks-sifret sum for et kjøkken[8D]

Vi fikk de på Ikea til og pakke alt for oss forresten, og det ble sendt med posten, og båret inn i stua vår for 2000 kr[;)] Det skal vi gjøre en evt neste gang også, for fyyyyy så mange forskjellige deler!!Må være en hel dags jobb å gå å finne alt man trenger!?[8|]

hvis noen minner meg på hvordan jeg legger inn bilde så kan jeg også slenge ut et par?

Man skulle tro det var en hel dags jobb å gå å finne alle delene selv, men det er faktisk veldig lettvindt det også ja! Du får jo en liste med nr plassering på rad og plass, og så er det bare å se på varenr! Veldig lettvindt det også!![:)] Så sparte jeg de 2000 kr!![:)]

imageshack.us[:D]også legge inn linken inn på gule firkanten som ser ut som et frimerke[8D]OMG, så god jeg er til å forklare[:D] Tok bilder og skulle legge inn jeg også, men tør ikke allikevel.. har ikke rydda kjøkkenet etter vi lagde mat[:-]Og alle de andre kjøkkenbildene var jo så strøkne!![:D] (har dere det alltid sånn eller?[8|][:D])

takk[:)] kom akkurat på det selv også, er ikke helt med[8D]

vi har det selvfølgeli ALLTID like ryddig[&:] (eller så var dette bildet fra mens vi holdt på å flytte inn[:D])

Back
Topp