Ikea barnestol

Marus

Gift med forumet
Her i nord må vi bestille varer fra ikea.. har bestilt den stolen, men gikk ikke an å bestille den plata som jeg gjerne ville ha med!!! Noen som vet hvordan jeg kan få den oppover hit?
 
Går det an å få tak i den brukt, tro? [8|]
 
Kjenne du ingen som bor en plass der det e ikea? Evt noen her på mars 08 som e så snill å kan kjøpe førr dæ å sende dæ [:)]
 
Setter du peng på konto så kjøper jeg til deg [:D]
 
Kan man bestille fra ikea?!! Hvor?!! [8|]

Skulle gjerne hjulpet deg med den plata, men krysser heller for at noen her gjør det! [;)] *bor to timer unna nærmeste*
 
Ny bergenser: Kan du det altså???? Supert!!! Bare send meg kontonr ditt på pm[:D] og si hvor mange penger du skal ha[;)] den koster 45 men du skal selvfølgelig ha for porto, og for tort og svie[:D]
 
ORIGINAL: Marus

Ny bergenser: Kan du det altså???? Supert!!! Bare send meg kontonr ditt på pm[:D] og si hvor mange penger du skal ha[;)] den koster 45 men du skal selvfølgelig ha for porto, og for tort og svie[:D]

 
I fiks. Vet ikke hvor stort og tungt det er da.... men sikkert 100 i frakt. Om det blir mindre så døtter jeg bare vekslepengene ned i pakken [:D]
 
Skal ikke ha for tort og svie... hallo... det er jo ikke svie å gå på Ikea [8D]
Hvitt da eller?
 
ORIGINAL: Ny bergenser

ORIGINAL: Marus

Ny bergenser: Kan du det altså???? Supert!!! Bare send meg kontonr ditt på pm[:D] og si hvor mange penger du skal ha[;)] den koster 45 men du skal selvfølgelig ha for porto, og for tort og svie[:D]


I fiks. Vet ikke hvor stort og tungt det er da.... men sikkert 100 i frakt. Om det blir mindre så døtter jeg bare vekslepengene ned i pakken [:D]
 
Skal ikke ha for tort og svie... hallo... det er jo ikke svie å gå på Ikea [8D]
Hvitt da eller?

 
Hihi, nei, det er kanskje ikke svie det[;)] den er ganske lett men blir sikkert 100 i frakt. Tror bare hvitt er alternativet[:)] 145 da? Så får jeg heller overføre mer hvis det trengs[:)]
 
Back
Topp