IKEA bad

Fint_Lite

Elsker forumet
Noen som har erfaringer med de??

Vi skal snart til å begynne på et bad vi har utsatt siden huset ble bygget for ca 2 år siden. Liker ganske godt flåren innredningne til ikea, kommer også ganske billig ut av det..Foss og de kjente merkene har nesten ikke noe til under 20.000, de syntes jeg ikke er så fine. De fra ikea vil vi komme ut med ca 6000, er jo litt forskjell. Eneste vi da bytter ut er vannkrana til et mere kjent merke. (bor med en som har vært rørlegger så han vet hva han vil ha)

Jeg kjenner flere osm har kjøkken fra ikea og er storfornøyde, lurer bare på om det samme gjelder badeinnredningen også.

jeg har ikke noe svar, men vi kjøpte IKEA bad i går. fannt ikke noen jeg likte noen plass. så da ble det en fra ikea som jeg likte kjempe godt. ble jo billig og, så om vi bytter om noen år så er det ikke så farlig[:D]

Vi har baderomsinnredning fra IKEA og har ikke hatt noen problemer, og er kjempe fornøyd. men armaturet vårt er ikke IKEA da, fordi svogern min er rørlegger og fiksa billigere armatur enn det de hadde på IKEA

Hvilke typer er det dere har fra IKEA?? Armaturen får gubben kjøpt gjennom en rørlegger han kjenner, så den vil vi spare litt på. Tror han vil ha FM Matson (?) armatur. De har mange stilige å

Har saumfart de fleste badebutikkene på nettet uten å finne noe jeg liker, men på ikea har de...Eller jeg har jo funnet flere jeg har likt på nettet, men til en pris av 40.000 og 50.000 nei takk...

Vi har disse dørene

denne stammen:

knotter:

servant:

skal se om jeg finner bilde av badet en eller annen plass

Her er det:

Skal også kjøpe høyskap i samme serien og ta bort den brune fæle hylla

ORIGINAL: IsaMy

Vi har Freden(tror jeg det heter[8|])    Kjempe fornøyd..[:)][:D]

ja det heter det;) er det vi har kjøpt oss:) bare vi ikke skal ha speilskapet:p kjempe fint bad da[:D]

Det tror jeg kommer til å bli kjempe lekkert..[:)][:)]
Var egentlig den serien jeg å ville ha..

vi også, men de hadde det ikke inne da vi skulle kjøpe baderomsinnredning

oj...det må jeg finne ut av om de har det inne.

nå har vi valgt ut fliser til badet å =)

Veggene får 60x30 fliser i matt hvit, gulvet blir en mellomting av lyst og mørk grå og oen blir bygget ut med en kasse som skal få mosaikk i grå sjatteringer mellom lyst og mørkt

stellekommoden har jeg funnet på barnas hus og badeinnredrningen da på ikea

*gleder meg*

*titte på siden til ikea å sjekke lagerbeholdningen* Alt er inne...skal dit om en uke [:)]

Ikke stol på lagerbeholdningen..[:-]  Hadde det ikke inne da vi var heller, å da sto det at di hadde plenty..
Ville heller ringt å bestilt det..
Personalet på IKEA sa det selv at lagerbeholdningen på nettet ikke var til å stole på, for det var ofte feil der..

å nei...krysse fingrer og tær for at de har det inne! Få det sendt hit blir for dyrt (2500,-), vi henter det heller selv. Foreldrene mine bor ikke så langt i fra drammen, vi skal en tur til de nå snart...eller så kan jeg alltids overføre penger til pappa så kan han dra å handle...høre litt med gubben...

Bad fra IKEA er nok helt supre de! Bare kjøp batteri osv fra en rørlegger, unngå dette fra IKEA.

Vet maaaange rørleggere (inkl sambo og de), nekter å monterer IKEA batteri, siden det har vært mye tull med det, og skjer det noe, så er det jo de som har ansvaret.

ORIGINAL: Vesla85

Bad fra IKEA er nok helt supre de! Bare kjøp batteri osv fra en rørlegger, unngå dette fra IKEA.

Vet maaaange rørleggere (inkl sambo og de), nekter å monterer IKEA batteri, siden det har vært mye tull med det, og skjer det noe, så er det jo de som har ansvaret.

ja, vi skal kjøpe ei FM matson kran..gubben har jobbet som rørlegger, blir til at han monterer. Men da han jobbet i et rørleggerfirma monterte heller ikke han utstyr kjøpt fra andre plasser. Men det var da mest p.g.a at da tapte bedriften penger. Var jo på tv2 hjelper deg dette, var det ikke bare 1 eller 2 av 10 som monterte det kunden hade kjøpt inn?

Tror du kan legge av varene el hva jeg skal kalle det som.. Å hente det selv..
Er en bekjent som har gjort det iallefall..

Ja...jeg får ta en telefon til de å be de om å sjekke lager beholdningen..må først måle litt på veggen å finne ut om jeg har plass til to høyskap. Vil veldig gjeren ha ett på hver side og denne vil jeg ha ved siden av stellebordet http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60089711

dette er stellekommoden jeg ønsker meg *spare penger*..jeg har endel overtidstimer på jobben jeg venter på å få utbetalt [:)]
http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&product_id=462&option=com_virtuemart&Itemid=410

å ja, kameraet skal ligge klart [:D]

Back
Topp