ikalve

jente80

Forelsket i forumet
lykke til med utak i dag[:)]
Skal se du får mange fine egg og at gull egget er der[:)]

Masse lykke til! Heier masse på deg, og krysser fingrene for mange flotte, modne GULL egg! [;)]

ORIGINAL: Ivara

Lykke til! Gleder meg til oppdatering.

kjempe masse lykke til

Da er jeg hjemme igjen :) STUPTRØTT!! Måtte jo opp kvart på fire, var hos hausken halv ni. På vei hjem ble jeg dårlig i bilen, men det gikk over :) Klarer ikke helt å spise noe særlig da, for jeg er litt småkvalm.

Jeg fikk ut 9 egg :D WOHO!! Og mannen hadde jo tesa, og di fant masse godstoff! Så nå krysser jeg fingrene for telefonen imorgen! :D

Ellers så synes jeg ikke uttake var noe særlig vondt i det hele. Kjente ikke når di stakk med bedøvelsen og det andre stikke bare skvatt jeg litt av.

Tusen takk for lykkeønskninger! :D

Så bra ikalve, 9 egg er jo supert! [:D] Dette blir det bebis av skal du se!! Du får slappe av nå da, og sove litt. [;)] Så krysser vi fingre og tær for at det blir en innsetting med gullegget om 1 par dager!! [:D]

Ja, skal snart hive meg på sofaen.. mååå bare prøve å få i meg litt mat først.. Snart vært våken i tolv timer og ikke spist :/

9 egg er jo kjempe bra. [:)][:)][:)]
Så nå får du innta sofaen å slappe av.

Gratulerer med 9 supre egg! [:)][:)][:)] Greide ikke å spise de første timene etter uttaket denne gangen jeg heller, men klarte å holde på maten etterhvert. Håper på mange befruktede egg og innsetting om 2 dager! Spennende! Masse lykke til videre! Slapp av og ta vare på deg selv nå!

Jeg har klart å la være å kaste opp, men var rett før på vei hjem.. men er så vandt med å bli bilsyk at jeg begynner å få litt kontroll etterhvert :) Nå har jeg fått spist litt :) Nå er det snart rett i loppekassen! Så håper jeg de ringer før jeg våkner imorgen, slik at jeg våkner til telefonen ;)

9 egg er jo kjempe bra[:D][:D][:D]gleder meg til oppdateringa[:D][:D][:D]

9 egg er kjempeflott da og så bra at de fant masse godsaker hos mannen[:)][:)][:)] 
 for masse befruktning i morgen[:D][:D][:D]

Har du fått vite antall befruktede egg i dag? *Spent!* [:)][:)][:)]

3-4 egg ble befruktet. Så satser på perfekt deling til imorgen! Nå er det leggetid her :)

Jeg fikk inn to egg. Di andre var ubrukelige. Et kjempebra egg og et bra egg! Så dette blir spennende :D

Legen sa "ja, sånn.. da var du to dager på vei.." hihi :)

ORIGINAL: ikalve

Jeg fikk inn to egg. Di andre var ubrukelige. Et kjempebra egg og et bra egg! Så dette blir spennende :D

Legen sa "ja, sånn.. da var du to dager på vei.." hihi :)

Gratulerer såååå mye som ruger på 2 egg. [:)][:)][:)]
Da krysser jeg alt som krysses kan for positiv test om 14 dager.

Gratulerer så mye som ruger på to gullegg[:)][:)][:)] Krysser for positiv test om 14 dager

GRATULERER!!! Så spennende med to egg! [:)][:)][:)]

sign[;)][;)]

Back
Topp