Iiik!

Frk.Careface

Glad i forumet
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23427090

Kjenne eg rett og slett blir uvell eg. Tenk kun 11mnd i mellom. Eg tror eg hadde reist på sjøen hadde eg blitt gravid igjen nå. Hehe! Men hu virke jo fornøyd då[:)] Lure på kem som blir fystemann her inne. Jaffal ikkje meg[8D] Någen som har planer om to tette?

huuuuuuuuuuuuuuff... hvis jeg hadde blitt gravid nå hadde jeg rett og slett blitt kjempe lei meg!!! men på en annen måte, når jeg ser på snuppa mi, og hvor fin hun er, så hadde jeg nok ikke klart å bli lei meg i mange dagene før jeg hadde begynt å glede meg! [:)]

men anyways... jeg blir ikke første mann! [:)]

ORIGINAL: plex

æææh trur jeg hadde skvetta litt da ja[8D]
blir ihvertfall ikke meg heller. [:)]

Hyggelig for henne om det var dette hun gikk for [:D] GALSKAP, men også koselig.

... jeg derimot hadde blitt katatonisk. ikke søren om det blir flere herfra hvertfall!

Har to tette nå, så det blir leeenge til evt nestemann[;)]

hehe har lyst på 2 tette, men ikke så tette... men skulle det ha skjedd hadde jeg nok ikke fått panikk[:)] sambo derimot hadde nok fått litt mer panikk hehe

Hehe - vi bruker jo ikke prevansjon, så det KUNNE blitt meg som var førstemann ut med neste, men måtte gjennom hormonbehandling for å få det til nå, så regner ikke med at jeg plutselig har blitt hyperfertil [8D][8D]

ORIGINAL: En liten morellskatt

Hehe - vi bruker jo ikke prevansjon, så det KUNNE blitt meg som var førstemann ut med neste, men måtte gjennom hormonbehandling for å få det til nå, så regner ikke med at jeg plutselig har blitt hyperfertil [8D][8D]

Haha - ikkje sei det. Plutselig går der "troll i ord" [;)]

ORIGINAL: delphi

hehe har lyst på 2 tette, men ikke så tette... men skulle det ha skjedd hadde jeg nok ikke fått panikk[:)] sambo derimot hadde nok fått litt mer panikk hehe

signerer deg jeg[:D]

hadde ikke jort meg sånn fryktelig masse.. hadde masse vondter i svangerskapet men savner å være gravid... jeg å sambo har snakket om d.. og har bestemt at 1 august d slutter jeg på pillen.. [;)][:D]

ORIGINAL: Soul

huuuuuuuuuuuuuuff... hvis jeg hadde blitt gravid nå hadde jeg rett og slett blitt kjempe lei meg!!! men på en annen måte, når jeg ser på snuppa mi, og hvor fin hun er, så hadde jeg nok ikke klart å bli lei meg i mange dagene før jeg hadde begynt å glede meg! [:)]

men anyways... jeg blir ikke første mann! [:)]

blir ikke meg i hvertfall.... spiralen er på plass (fikk satt den inn i dag)
vil ikke ha 2 så tette...

Back
Topp