Iiik! Var på kontroll i dag...

lykkeliten90

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
og jordmor tok en vaginal undersøkelse siden jeg føder så raskt, og det er greit med en pekepinn på hvordan ting ligger an. Der kunne hun fortelle meg at det var veldig modent, og 3 cm åpning!:nailbiting: Er 37 uker i morgen, og neste onsdag skal vi på kontroll på føden for vurdering av igangsetting ( styrtfødsler og lang reisevei) jordmor mente at de kom til å ta vannet! Kjenner at det plutselig gikk opp for meg at babyen faktisk snart kommer! Kanskje på tide å tenke på fødebaggen? Hehe:)

Ta med deg bag i bilen du!:) jeg dro på en ekstra vekstestimering torsdag 17.mars og ble satt i gang ;) Var 37+3! Var glad jeg hadde pakket :)

Veldigt lurt å ha med bag i bilen ja, lycka till. så kjekt å få baby snart :-)

Åhhh❤️ heldige deg:-) kjenner jeg blir veldig missunnelig på dere alle som er så langt i prosessen og veldig nære å ha babyen i armene:-)

Vi tok med bag i bilen til kontroll i dag, fikk heldigvis reise hjem og med time til helga :P pakk i vei! Godt å være klar :)

Å, så heldig du er! Pakk bagen og legg den i bilen;)
Haha, ja:) ville foretrukket å gå i fødsel selv, men det blir i praksis å velge hjemmefødsel-noe jeg ikke er helt komfortabel med iogmed at veien er lang om noe galt skulle skje... Men ja, må nok pakke litt å ha i bilen:p

Spennende! Hvor lang tid tar det å reise til sykehuset for deg?

Vi skal ta med fødebagen til sykehuset i morgen, selv om det bare er samtale/sjekk for vurdering av fødsel.

Kom nettopp hjem fra jordmor og en ørliten handletur (med flere bussbytter og sittetid underveis) og kom meg nesten ikke hjem (ca 500 meter fra butikken til døra). Løst bekken, sterke smerter i lysken og korsryggen. Håper inderlig de har litt medlidenhet med en sliten gravid dame som helst vil ha ut ungen asap. Jeg blir sengeliggende hvis dette fortsetter :'(

Vi skal ta med fødebagen til sykehuset i morgen, selv om det bare er samtale/sjekk for vurdering av fødsel.

Kom nettopp hjem fra jordmor og en ørliten handletur (med flere bussbytter og sittetid underveis) og kom meg nesten ikke hjem (ca 500 meter fra butikken til døra). Løst bekken, sterke smerter i lysken og korsryggen. Håper inderlig de har litt medlidenhet med en sliten gravid dame som helst vil ha ut ungen asap. Jeg blir sengeliggende hvis dette fortsetter :'(

Huff jeg kjenner meg så igjen! Ikke legg noe mellom når du er i vei i morgen, viktig at de forstår hvor ille det faktisk er! 2 uker er fortsatt lang tid å gå med sånne plager og smerter :(
Masse lykke til så håper jeg at vi ses på torsdag :D

Huff, høres ikke godt ut! Er planen igangsetting for deg og?

Back
Topp