IIIK; MAYDAY!!!!

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Jeg testet meg nå med en eggeløsningstest bare for moro, og den var positiv!!!!! Men det er fire uker siden jeg tok ut spiralen, og trodde jeg hadde el for tre uker siden. KAN JEG VÆRE GRAVID???? Streken kom ikke opp på samme plass som på bruksanv., men det er to streker der!!!!

[:D] Hadde jeg vært deg , så hadde jeg vært på veg til nermeste apotek! -Ta en test du, det høres ut som det kunne være smart....[:D][:D]

men jeg må vel vente til i morgentidlig? Dumt å svi av en test dersom det er store sjanser for at den blir negativ på kvelden? Jeg skjelver nå jeg!!! Guri malla. Er jo kjempespennende, uansett om det er el eller graviditet. TJOHO!!!!

Er streken sterk eller svak. El tester kan gi svakt positive tester hele tiden iom at det hormonet den leter etter hele tiden er der. Derfor den ikke er positiv før den er veldig positiv. Men kjøp en grev.test i morgen og sjekk. Det kan selvfølgelig hende at du er gravid. Skal X for at du er det[;)]

har tatt en tre-fire tester tidligere i løpet av de to siste ukene, men aldri fått opp strek før. Streken er ikke like sterk som teststreken, men jeg ser den godt...

hm.. jeg mistet litt motet nå, for ser det står på bruksanvisninga at den er negativ dersom teststreken er svakere enn kontrollstreken.. Hm.. Bare så rart at det ikke har kommet opp to streker før.. Ikke vet jeg.. HM!!

det stemmer,test streken må være like eller sterkere en kontroll streken ved eggløsning.vist den slår ut på graviditet,tror jeg den skal være sterkere en kontroll streken.

men man vet jo aldrig....lykke til.[:)]

hehe, jeg får ikke kjøpt i kveld.. Men blir nok å gjøre det i morgen. Skal til legen på onsdag, så har egentlig lyst til å piiine meg med å vente til da[8D] Men el testen tror jeg egentlig jeg bare må glemme. Bare lureri sikkert. Men det ER rart at jeg ikke har fått mensen da.... Ikke en gang antydning. [&:]

Å ikke gidd å vente helt til onsdag a, lenge til det jo! Da jeg fant ut at jeg var gravid tok jeg en EL test for morro skyld. Teststreken var litt sterkere enn den andre streken, omtrent som din kan jeg tenke meg! Riktig lykke til...[:D]

åh?! Gjorde du!? Vips så var håpet tilbake igjen. Takk[:)] Må sykle innom apoteket på tur til skolen i morgen, prøve å la være å gå på do før jeg drar.... hehehe.. [:D]

hi hi, du får knipe igjen...Jeg tok gravitest på kvelden jeg, og den ble pos den. Bare pass på å ikke drikke masse rett før du skal teste. Har du hatt kobberspiral? I så fall er man som regel superfruktbar rett etter man tar den ut. Har du hatt hormonspiral er du heldig som (kanskje) er gravid alt nå![:D]

Får ikke hatt sex i kveld, men i mogen må han nok til pers[;)]

pebbles: Tar det lenger tid å bli gravid etter hormonspiral? Legen sa til meg at man var "normal" 24 timer etter spiralen var ut av kroppen... Hm..

Takk for svar alle sammen!! setter veldig stor pris på det[:)]

Klemmer

jeg ble gravid mnd etter jeg tok ut hormonspiralen.....men hadde da en SA.....ble deretter gravid igjen etter 6 pp....så jeg tror ikke det skal være vanskelig av den grunn....

spennende Misin!![:D][;)]

Nei det er nok riktig det at man er fruktbar kjapt etter man tar ut hormonspiralen. Jeg har hørt at hormonene kan gjøre det vanskelig å bli gravid med en gang, om trent som p-piller. Men dette er individuelt, og du har helt sikkert greid det på første forsøk! Lykke til og gi oss beskjed da![:D]

Takktakk alle sammen. det er så utrolig godt å ha dere. Så slipper man å bli gal av å ha alle tankene innestengt i sitt eget lille hode[:)] Har hatt menssmerter i dag, pluss at jeg har vært uvel de to siste dagene. Derfor har jeg rekna med å få tanta på besøk, synes liksom det minner om det. men hun er altså ikke her enda! Og jeg skal informere med en gang jeg vet.. Lykke til dere andre her inne også!!!

Big hug

God morgen jenter!

Ble ingen test i dag. Sykla med sønnen min til skolen og skulle sykle videre til min skole. Men jeg måtte bare snu og sykle hjem til senga mi.. Holder visst på å bli syk[:'(] Men tok en el-test igjen, og det er fortsatt to streker. Men jeg må stole på ekspertisen her inne, og da betyr det ikke noe så lenge teststreken er svakere.. Skal kjøpe test i kveld og teste i morgen[;)]

Ha en strålende dag,dere! Jeg skal finne senga nå...

God bedring, Misin!!

veldig spennende dette du forteller om. Gleder meg masse til å høre hveordan det går framover!! Si fra når du har testet da.

Denne syken du har fått kan jo være gravididtet??!!

Lykke til i allefall, sender lykkestøv til deg!!

M

Back
Topp