iiiiikk.......

M&M2014

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg har fått hengepupper[8|] kunne vel ant det siden de er så store, men åååhh det er litt irriterende..... Brystreduksjon neste[8D]

Itillegg så ser jeg fortsatt ikke slik veldig gravid ut, men mer litt slik lubben[&o] men noen her som sier mangen blir litt rar da de ligger i tverrleie, noe han gjør, hele tiden egentlig[8|]

hmm, dagens utbrudd, men godt å få det unna!!!

Du får tenke på det vakre inni magen Og du ser sikkert flott ut i andres øyne, selv om du ikke synes det selv[;)]

Jeg tenker masse på han som ligger i maven, og alt er verdt det!

Litt kjipt at noen på 16 uker sier: " du kan da ikke være så langt på veg, du har da knapt noen gravid mage"[8|]

Men jeg får være fornøyd, har jo sett lillemann, og han vokser og alt er som det skal[:D][:D][:D][:D]

Gleder meg til februar jeg[:D][:D][:D][:D]

men innimellom blir det litt mye, og da renner det over[8|] Men takk for trøsten[:D][:D][:D]

no blei eg nysgjerrig på magen din, frøken!:) men kjipt då.. :( Skal jo liksom gå å vere stolt over magen =) det er nok berre du som er for streng mot det sjøl!

Hos meg renner det over både støtt og stadig, er en skikkelig hormon bombe[8D] Men det er vel ganske vanlig,he he.

Og jeg vet godt hva du mener, for jeg har også ganske liten mage enda. Og får maange kommentarer om det og at folk ikke skjønner at jeg er så langt på vei....Jordmor sier det er fordi jeg er høy, og at jeg ikke skal forvente å bli noe særlig stor.

Mamma trøster meg med at jo mindre mage, jo mindre strekkmerker[8D]

Det ser ut som om jeg har spist masse godis bare, ikke slik fast og hard, men snarere litt myk og blubbete. Og det er en av grunnene til at jeg ikke vil legge ut bilde, herregud jeg tørr jo ikke se meg i speilet engang[8|]

Og strekkmerker følger med sykdommen min, så de har jeg mange av, men bryr meg egentlig ikke noe om dem jeg. Kanskje fordi det føles ut som om jeg alltid har hatt dem[8D]

Da jeg fortalte at jeg var gravid så så ingen det. Det var i uke 19, og folk tittet på magen min liksom hallo er det noen der??! Men nå ser det ut som om jeg har kost meg med MYE godis, noe jeg å har gjort(men ikke så mye som det ser ut til)men synes ikke på vekta ihvertfall[8D]

Høye damer er så pent gravide synes jeg!!!! [:D][:D][:D][:D]

Men jeg tenker ikke slik veldig over dette til daglig da, stort sett de få gangene jeg ser meg i speilet. Men er snart ferdig[:D] og da kan jeg få brukt de elskverdige vera moda buksene mine!!! De passer enda, jeg klarer bare ikke sitte med dem[8D]

Back
Topp