Iiiiik...vannet mitt e gått!!!!

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Joda...nå kl 0350 gikk vannet mitt...!!!

Har pratet med føden...så lenge hodet er festa...og vannet er blankt så trenger jeg ikke komme inn før kl 10 i morgen...kjenner ikke til noen rier eller lignende ennå...blir det verre må jeg kontakte føden igjen...

Men senga vår er gjennomvåt...det stoppa jo aldri å renne...ned trappa og inn i dusjen...må le litt da[:D]

Har 2 sladrevenner så det skal vel ikke være noe problem...men litt skummelt og spennende på samme tid dette[8D]

Så heldig du er.Spennende. Kunne ønske mitt og kunne gå. Sitter bare her med masse rier.Har ikke sovet i hele natt.

Du må ha masse lykke til[:)]

GRATTIS"!!!!! da skjer det noe snart da!!!!

du får ha masse lykke til!! dette er du bygget for å klare! stå på!!! [:)]

tenk at NÅ er det ikke legen til du får holde tett om den lille spiren din.. [:D]

Prøvde å sove, men fikk ikke mye søvn pga ømhet i ryggen, og menslignende smerter[8D] Nå er snart broren min her og...for å hente oss...må bare pakke ned en del ting...s¨å blir det undersøkelser på sykehuset...før jeg evt vet noe mer[:)]

Du får ha lykke til din heldig gris!! [:)] 
Snart har du nok babyen din i armene dine..

Såååååå misunnelig!! hehe [:)]

jeg og.. lykke itl!! GLEDER MEG til å høre hvordan det går.. [;)]

masse lykke til!! [:D]

Gud, ble helt klarvåken med en gang jeg fikk meldingen i morges!! [:D]
Spennende! Og nå slipper du jo mest sannsynlig å vente 3 uker til, til din termin! [&:]
Masse lykke til! Venter spent på oppdatering!!

Så spennende!!!

Masse lykke til!!! [:D]

[:D]Lykke til[:D] Heldiggris, vil ha ut mine jeg  også[;)]

oj så spennende. Ser kl er snart 11 så da er du på sykehuset allerede... gleder meg til oppdatering [:D] masse lykke til [:D]

Spennende![:D] lykke til![:D]

Back
Topp