iiiiiik!

Tjukkaaa

Forumet er livet
Da har jeg fått bekreftet at det er plass for Alis i bhg nær oss. Vet ikke om det da blir fra august eller tidligere enda men syns det er dødsskummelt! [&:]

Så misfornøyd jeg er med hennes nåværende så er hun så über lykkelig der... og hun skal på storavdeling uansett, uteavdeling hvis hun hadde blitt i gamle bhg og der er det visst flere fornøyde foreldre...

Og så ligger jo alltid dette bak i hodet mitt; tenk hvis vi må flytte igjen når hun har vært i den nye bhg 2-3 mnd[&:]

Men vi søkte denne bhg fordi den er mye nær, det er den mest populære bhg har jeg hørt og nærmest umulig å komme inn der, så det må jo være bra[:)]. Og å slippe morgenrushet hver morgen ville vært gull! Og så HVIS vi blir boende her så kommer hun til å ha samme kompiser når de kommer på skolealder.

Alt taler jo for den nye bhg men likevel. Syns det er styggt gjort av meg å ta hun fra alle de hun er blitt så glad i i gamle bhg[&o][&o]

Ja, det var litt av et dilemma..[&:][&:]

Om den nye barnehagen får så mye skryt så hvorfor ikke? Hun er nok kjapp å tilpasser seg.. Så utrolig kjedelig å aldri vite hvor lenge man blir på hver plass...[:o][:o]

Snakka du ikke om at hun IKKE ville i bhg da?

ORIGINAL: *MissMe*

Ja, det var litt av et dilemma..[&:][&:]

Om den nye barnehagen får så mye skryt så hvorfor ikke? Hun er nok kjapp å tilpasser seg.. Så utrolig kjedelig å aldri vite hvor lenge man blir på hver plass...[:o][:o]

Snakka du ikke om at hun IKKE ville i bhg da?

Jo det tror jeg nok. At hun vil tilpasse seg lett[:)]. Men samtidig tenker jeg at det er ikke noe kjekt for barn å måtte flytte bestandig. Jeg flyttet ganske mye som barn og selvom jeg har klart meg fint i livet så gikk jeg glipp av litt av hvert. Det er vanskelig å holde på vennskap når man flytter stadig vekk og jeg måtte finne meg nye venner hver gang. Så jeg hadde aldri en sånn ordentlig beste beste venninne fra barndommen. Det syns jeg er litt trist.

Men bhg har hun ALLTID villet gå til heldigvis. De få gangene hun kanskje har funnet på å nekte er når hun driver med noe gøy her hjemme[8D] men er uansett kjempe glad for at hun skal ditt når vi er i bilen[:)][:)].

Jeg håper bare at vi ikke kommer til å flytte så mye mer. AT vi snart kan slå ned ordentlige røtter, for hennes del mest men litt for vår del og[:)]

Jeg har hatt samme barndom som deg. Når jeg var 9 år hadde jeg bodd på 6 forskjellige steder i 2 land...[8|]
Så noen sånn superkjempebestevenn fra barndommen har ikke jeg heller..[&o]

Derfor skal jeg bo her jeg bor, BASTA!!![8D][8D]
(Kanskje flytte oss 8km en gang men fremdeles i samme kommune)[;)]

*

Jeg syns dere skal gjøre det dere syns er best [:)] Er jo godt å ha en bhg i nærheten også. Vi hadde jo gjort det dersom vi hadde fått plass, noe det ser ut som vi ikke får....

Håper jo ikke at dere må flytte igjen... Forresten, vi skulle tatt en tur på kafe eller noe en kveld snart! Skravle litt og sånn [:)]

Back
Topp