iiiiiiik - snart sommer!!

alltidlente

Glad i forumet
...og fremdeles miiilevis fra bikiniform[&:][8D]

for å gi meg selv en liten pushstart er jeg i dag på dag 1 av gm-kuren [X(][:)] Noen andre som har gått på denne og som kan dele litt erfaringer?[:)]
(og ja jeg vet mange mener det ikke er bra for kroppen, man går opp igjen i vekt etterpå osv.. men jeg trenger bare en liten pangstart for å finne motivasjonen til å fortsette[:)]

Installerer bikini-figuren 2011.Vennligst vent...
??????????????????????
Nei forresten.... Hvorfor stresser alle slik med det der? Jeg synes alle skal få lov til å være fornøyde med de formene de har. Og om bikinien ikke passer - kjøp en større!
Starter installasjon av litt ekstra selvtillit ??????????????????????? Fullført! Se der ja [;)]

ORIGINAL: *Lykkelig og spent*

Installerer bikini-figuren 2011.Vennligst vent...
??????????????????????
Nei forresten.... Hvorfor stresser alle slik med det der? Jeg synes alle skal få lov til å være fornøyde med de formene de har. Og om bikinien ikke passer - kjøp en større!
Starter installasjon av litt ekstra selvtillit ??????????????????????? Fullført! Se der ja [;)]

haha[8D] er ikke selvtillit som er problemet- heller skåne andre strandgjester mot de verste valkene[8D]

Jeg jobber hardt for tiden....

SKAL se og føle meg bedre enn jeg gjør nå til sommeren.
Bryllup, bryllupsreise... japp, trenger vel ikke si mer om saken.
Jeg skal ned minst 5kg før 25juni!

BASTA!

Har ikke prøvd kuren der nei.. hva går det ut på?

ORIGINAL: StinkiStini

Jeg jobber hardt for tiden....

SKAL se og føle meg bedre enn jeg gjør nå til sommeren.
Bryllup, bryllupsreise... japp, trenger vel ikke si mer om saken.
Jeg skal ned minst 5kg før 25juni!

BASTA!

Har ikke prøvd kuren der nei.. hva går det ut på?

hmm... jeg burde gå ned minst 15 [8D] men er fornøyd med bare noe... Du har jo store motivasjonsfaktorer da- så dette går helt sikkert veien for deg [:D]

Her er gm dietten( den er som sagt bare ment som en pang start).. tenkte litt på suppedietten også men orker ikke den suppa[8D]
Before You Start These Points Should be Considered :

- Try to remain away from  alcohol drinks.
- Drink minimum 10 Glasses of Water each day.
- You can do this program as often as you like, but it is suggested to take 2 or 3 days
  break  between before you start again.
- Incase you have to take alcohol, make a limit of 2 glasses of white wine or champagne or
   beer  in these 7 days program. Do not drink vodka, rum , whisky or any other hard liquor
   in  any case.
- No Fruit juices to be  taken except on the last day of program

Here is 7 Days GM Diet Plan
Day One Today is a day to eat only fruits but no bananas. You can eat as much fruits as you want. It’s advisable to eat lot of melons today as it will help to lose weight to a great extent on your first day.

Day Two Start your morning with a large bowl of potato and rest of day is to eat only vegetables. You can eat as much you as want and it is encouraged to eat all kinds of vegetables including cooked and raw vegetables.

Day Three This is a day with mixture of vegetables and fruits of your choice. Again you can eat Any amount, any quantity and any type but strictly no bananas yet and no potatoes today. 

Day Four It may look bit strange but today is a day for bananas and milk. Today you should drink three glasses of milk and eat as many as eight bananas. It is encouraged to have a vegetable soup tonight but remember to limited quantity.

Day Five Today is a day to eat beef and tomatoes. Eat two 10 oz. portions of lean beef. Hamburger is OK. Combine this with six whole tomatoes. Today you need to  increase your water intake as you need to to cleanse your system of the uric acid you will be producing.

Day Six Today is a day to eat beef and vegetables. It is OK to eat as much as beef you and along with vegetables.

Day Seven Today you may eat your some brown rice, fruit juices and all type of the vegetables you want to eat.

Tomorrow morning you will feel much lighter with totally different personality with a very positive energy level.

Det er jo akkurat det samme, bare uten suppa.[:D]

ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G

Nesten, denne er sikkert fin å begynne på etter suppekuren!![8D]

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Nei, nøyaktig!![:D]

haha[8D] uten suppa funker fint for meg - den suppa er rett og slett [:'(][8D] men da sprør jeg jo egentlig etter erfaringer fra suppekuren og da [:-][:D] ??

Nei, nøyaktig!![:D]

Jammen denne kan man drikke sjampis til potetene.[8D] Det kan man ikke på den andre!

Jammen denne kan man drikke sjampis til potetene.[8D] Det kan man ikke på den andre!

Såpppppaaaasss!![:D]

Schlank med schtiiiiiil, lizzm... *hikk* [:-]

Back
Topp