Iiiiiiiiis! <3

Stinemor og nurket

Glad i forumet
nå tenker jeg på is hele dagen.. Fra å ikke ha lyst på noe søtt i begynnelsen av svangerskapet, tenker jeg nå på is fra jeg står opp til jeg legger meg... Særlig med cockie dough og sjokoladebiter i.... Mmmmmmmmmm
Flere som har lyst på is? :-)

Har tatt opp 2 ben & Jerry is av fryseren nå... Skal kjøpe mer dream cockie dough i morra... Er minst like god og mye billigere :-)

hehe ja :) Jeg syns det er så godt å spise vaniljeis med oboy.

nå tenker jeg på is hele dagen.. Fra å ikke ha lyst på noe søtt i begynnelsen av svangerskapet, tenker jeg nå på is fra jeg står opp til jeg legger meg... Særlig med cockie dough og sjokoladebiter i.... Mmmmmmmmmm
Flere som har lyst på is? :-)
Sånn hadde jeg d me førstemann,da var d vaniljeis me sjokoladebiter og jeg kunne spise 2L på en kveld :P fikk gutt,lurer på om cravings har en sammenheng med hvilket kjønn d blir...?:)

Sånn hadde jeg d me førstemann,da var d vaniljeis me sjokoladebiter og jeg kunne spise 2L på en kveld :p fikk gutt,lurer på om cravings har en sammenheng med hvilket kjønn d blir...?:)
Det kan hende... Vet ikke hva det blir før om 14 dager... Blir spennende å se :-)

Har så lyst på softis :O

Back
Topp