Almyrida81 Forumet er livet VIP 5 Sep 2010 #1 Har dere smaaakt den med bringebær og ostekake..? Royal isen? Den har ene og alene skylden for ketolysepausen min i helga.. [:D]
Har dere smaaakt den med bringebær og ostekake..? Royal isen? Den har ene og alene skylden for ketolysepausen min i helga.. [:D]
lenemor Forumet er livet 5 Sep 2010 #2 Den er god ja - men jeg synes den sjokolade med spanske mandler er bedre
Almyrida81 Forumet er livet VIP 5 Sep 2010 #3 ORIGINAL: lenemor Den er god ja - men jeg synes den sjokolade med spanske mandler er bedre [&o] *sukk* Ja, da må vel den og smakes på da.. [8D]
ORIGINAL: lenemor Den er god ja - men jeg synes den sjokolade med spanske mandler er bedre [&o] *sukk* Ja, da må vel den og smakes på da.. [8D]
S SuperBerta Glad i forumet 6 Sep 2010 #4 Ikke snakk om is da, ejg eier jo ikke viljestyrke når det gjelder alt som er godt! Og det er så dumt for mannen..[8D]
Ikke snakk om is da, ejg eier jo ikke viljestyrke når det gjelder alt som er godt! Og det er så dumt for mannen..[8D]