Iiiih, ikke lenge igjen nå!

Fargeklatten

Gift med forumet
I går var jeg på fødselsforberedende kurs, og når jeg sto opp i dag kjente jeg at NÅ er jeg klar for å ta fatt på den store finalen! Jeg GLEDER meg til å kjenne at nå er det i gang og å vite at vi får gutten vår snart, og jeg gleder meg faktisk til fødselen :D samtidig som jeg gjerne vil nyte magen og sparkenr en liten stund til <3

Gleder du deg til fødselen? Gruer deg? Ikke kommet så langt enda?

Fødselen virker så fjernt enda for min del. Jeg er utålmodig og sliten, og vil mer enn gjerne treffe den lille krabaten snart, men fødselen virker som noe litt "langt der borte". Er førstegangs, så har kanskje noe med det å gjøre?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har termin neste søndag, jeg også gleder meg! Kjenner meg veldig selvsikker på meg selv og kroppen min. Og jeg vet at jeg kan få epidural hvis jeg ikke takler smertene så bra likevel:)
Gleder meg så enormt til å få lille jenta vår på brystet <3

Gleder du deg til fødselen? Gruer deg? Ikke kommet så langt enda?

Jeg er veldig nyskjerrig på hva en fødsel egentlig er, så ja - jeg er spent! Tør ikke akkurat å si at jeg "gleder" meg :-P Gleder meg til å få han UT! Har termin 26. sukk... Kan være lang ventetid igjen! Men slipper iallefall å gå over, en liten trøst i det ;-)

Ønsker dere alle sammen lykke til, og dere som har fått hulst på deres gull - Gratulerer! :-) :-)

Jeg har vært klar lenge og siden termin var på onsdag så begynner jeg å bli veldig klar!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp