iho ?!?!?!?

Linken

Elsker forumet
Så du skrev at du er vegitarianer.

Kan jeg spørre hva du spiser til middag osv?!
Bare fordi jeg er nysgjerrig altså, kjenner ingen som er det.. Så bare lurer på hva vegiterianere spise [:D]

Hehe, mange som lurer på d! Lager "vanlig" middag, og spiser alt utenom kjøttet! Masse grønnsaker blir det seff! Poteter, saus, grsaker, spaghetti, ris, salat osv...[:)][:)]  Spiser litt fisk også.. Liker smaken av kjøtt, men får ikke til å tygge/svelge det! Mammas saus til svinesteik (laget av kjøttkraften) er verdens beste saus Høres sikkert litt snodig ut...[8D][8D][8D]

ORIGINAL: iho

Hehe, mange som lurer på d! Lager "vanlig" middag, og spiser alt utenom kjøttet! Masse grønnsaker blir det seff! Poteter, saus, grsaker, spaghetti, ris, salat osv...[:)][:)]  Spiser litt fisk også.. Liker smaken av kjøtt, men får ikke til å tygge/svelge det! Mammas saus til svinesteik (laget av kjøttkraften) er verdens beste saus Høres sikkert litt snodig ut...[8D][8D][8D]

Heheh, men høres jo greit ut det da [:)]

Så det er ikke pga dyra? men bare at du ikke klarer å svelge det? Kan jeg på en måte skjønne [8D]
Ikke alt kjøtt som er så digg da [8D]

ORIGINAL: LinnOgMia

ORIGINAL: iho

Heheh, men høres jo greit ut det da [:)]

Så det er ikke pga dyra? men bare at du ikke klarer å svelge det? Kan jeg på en måte skjønne [8D]
Ikke alt kjøtt som er så digg da [8D]

Nei, hadde det enda vært pga d! Er fryktelig redd kyr, så kunne godt vært med å gjort mitt for at det skulle blitt færre av dem!![8D][8D][8D]

Back
Topp