Ihne!

Ihne får ikke logget seg på nå, men har bedt meg svare her:

Operasjonen gikk bra. Polypper og mandler er tatt.
Men han tar fortsatt ikke til seg væske eller mat nå 2 dager etter operasjonen. Så vi ligger forts inne, han får intravenøst.
Jeg er bare hjemmom en liten tur nå. Vi blir liggende inne til imorra, muligens lengre.
Han har forhøyet crp på 52, slapp, feber, orker ingen ting. Men legen vil forts bare SE ANN TING[:@][:@][:@][:@][:@][:@] for alt er helt normalt![8|]
De skal ta ny crp imorra.
Men vi får se når jeg kommer ned på sykehuset, mulig jeg maser enda mer og krever legesjekk.
Jeg orker bare ikke å sitte og vente. For han ser ikke ut til å komme seg.[&o]

Godt å høre at operasjonen var velykket men trist å lese at gutten ikke er helt i form.

Tenker at mammahjertet også har det vondt nå - mange styrke og trøsteklemmer til deg

og god bedring til gutten din Ihne![:)]

Ja, dere har vel hatt noen dager/netter på sykehuset før dere, så skjønner godt det føles leit å være der.

Men godt at gutten er blitt noe bedre og at han har begynt å få lyst på drikke/mat.

Hvordan går det med søvnen.. snorker vel ikke mer tenker jeg? Har du merket noe på stemmen hans?

Mange krya-på-kramar til sønnen din![:)]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: lilla gumman

Ja, dere har vel hatt noen dager/netter på sykehuset før dere, så skjønner godt det føles leit å være der.

Men godt at gutten er blitt noe bedre og at han har begynt å få lyst på drikke/mat.

Hvordan går det med søvnen.. snorker vel ikke mer tenker jeg? Har du merket noe på stemmen hans?

Mange krya-på-kramar til sønnen din![:)]

Snorkingen er det slutt på[:D][:D][:D][:D]

Foreløpig prater han med en lys pipestemme.[8D]
Men det virker som han anstrenger seg litt pga sår hals.
Men nå begynner han å bli bedre.

Han lever litt på kald pølse, yoghurt og is[:D][:D][:D]
Han maser etter toast, men jeg tør ikke gi han det ennå, for den blir litt hard i kantene.

Så flott at snorkingen er over! Er helt fantastisk å høre di små puste med nesa etter en slik operasjon!

Tenk hvor rart det må føles for han å få høre sin egen stemme litt annerledes nå.. [:D] husker snuppa stoppa opp mange ganger når hun snakka, syntes det var litt rart men morsomt siden hun ofte bemerket det og lo høyt[:D][:D] 

Godt han får i seg mat og drikke. Gir du han noe smertestillende? Huske selv jeg grua meg til å gi Paralginen om kveldene, var litt bekymret over mulige bivirkninger, men det gikk nå bra det også.

Snuppa her likte godt brødskive med gulost og litt krydder, som jeg igjen hadde i microen. Da ble den litt bløt å spise og den smakte godt av krydderet.

Back
Topp