N
*Nyperose*
Guest
Noen som har bestilt derfra?
Hva blir porto?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hva blir porto?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bestilt masse fra Iherb i mange år no! Husk å alltid bestill under 350kr. Porto går på vekt, så hvis du klarer å holde deg under 1814g så er porto bare 40-50kr.![]()
Har bestilt masse fra Iherb i mange år no! Husk å alltid bestill under 350kr. Porto går på vekt, så hvis du klarer å holde deg under 1814g så er porto bare 40-50kr.![]()
Alt mulig egentlig, du finner ALT der! Men de siste pakkene har inneholdt: Yogi te, div salt free krydder, glutenfri mat og godis, proteinbarer, 70% sjokolade, sunnere snacks og mineral sminke og sminke koster (der er det MYE å spare)Hva handler du derfra?
Har de noen bra produkter der som ikke fås i Norge?
Alt mulig egentlig, du finner ALT der! Men de siste pakkene har inneholdt: Yogi te, div salt free krydder, glutenfri mat og godis, proteinbarer, 70% sjokolade, sunnere snacks og mineral sminke og sminke koster (der er det MYE å spare)
Alt mulig egentlig, du finner ALT der! Men de siste pakkene har inneholdt: Yogi te, div salt free krydder, glutenfri mat og godis, proteinbarer, 70% sjokolade, sunnere snacks og mineral sminke og sminke koster (der er det MYE å spare)
Har du forresten noen favoritt sjokolade/godis derfra?Alt mulig egentlig, du finner ALT der! Men de siste pakkene har inneholdt: Yogi te, div salt free krydder, glutenfri mat og godis, proteinbarer, 70% sjokolade, sunnere snacks og mineral sminke og sminke koster (der er det MYE å spare)
Det variere veldig da det går på vekt, får ganske mange ting når jeg handler div sminke produkter, og så fyller jeg bare på med litt småting som sjokolade og godis til det blir 350kr til sammen. Men i handlekurven din så kan du hele tiden følge med på hvor tung pakken blir og pris på frakt, og da ser du må bytte noen produkter for å komme under grensenHvor mange sånne pakker med varer kan du kjøpe i en pakke med frakt på 30-40kr?
Chocolove og Valor er gode ihvertfall, og har mange forskjellige smakerHar du forresten noen favoritt sjokolade/godis derfra?![]()
Ny regel med 350 kroner, eller?Det variere veldig da det går på vekt, får ganske mange ting når jeg handler div sminke produkter, og så fyller jeg bare på med litt småting som sjokolade og godis til det blir 350kr til sammen. Men i handlekurven din så kan du hele tiden følge med på hvor tung pakken blir og pris på frakt, og da ser du må bytte noen produkter for å komme under grensenMen finner ofte så mye jeg har lyst på så blir ofte 2-3 pakker
![]()
Tror den ble innført ifjor? Vært det en stund nå.Ny regel med 350 kroner, eller?husker alltid på 200-kroner regelen
Chocolove og Valor er gode ihvertfall, og har mange forskjellige smaker![]()
Så mange du vil i utgangspunktet. Bare være obs hvis du bestiller enkelte vitaminer o.lHvor mange sånne pakker med varer kan du kjøpe i en pakke med frakt på 30-40kr?
Ja, nå kan vi hande for 350kr inkl portoNy regel med 350 kroner, eller?husker alltid på 200-kroner regelen