iHerb

• Trådstarter Trådstarter *Nyperose*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nyperose*

Guest
Noen som har bestilt derfra?
Hva blir porto?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har bestilt masse fra Iherb i mange år no! Husk å alltid bestill under 350kr. Porto går på vekt, så hvis du klarer å holde deg under 1814g så er porto bare 40-50kr. :)

Har bestilt masse fra Iherb i mange år no! Husk å alltid bestill under 350kr. Porto går på vekt, så hvis du klarer å holde deg under 1814g så er porto bare 40-50kr. :)

Hva handler du derfra?
Har de noen bra produkter der som ikke fås i Norge?

Alt mulig egentlig, du finner ALT der! Men de siste pakkene har inneholdt: Yogi te, div salt free krydder, glutenfri mat og godis, proteinbarer, 70% sjokolade, sunnere snacks og mineral sminke og sminke koster (der er det MYE å spare)

Hvor mange sånne pakker med varer kan du kjøpe i en pakke med frakt på 30-40kr?

Alt mulig egentlig, du finner ALT der! Men de siste pakkene har inneholdt: Yogi te, div salt free krydder, glutenfri mat og godis, proteinbarer, 70% sjokolade, sunnere snacks og mineral sminke og sminke koster (der er det MYE å spare)

Spennende... Spørs om ikke jeg må ta en titt innom den siden jeg ;) :D

Har du forresten noen favoritt sjokolade/godis derfra? :D

Ååh.. Iherb har farlig mye godt.
Husker jeg kjøpte inn noen sure jellybeans lignende greier, knallgode... Må kjøpe nye tror jeg :-D

Hvor mange sånne pakker med varer kan du kjøpe i en pakke med frakt på 30-40kr?

Det variere veldig da det går på vekt, får ganske mange ting når jeg handler div sminke produkter, og så fyller jeg bare på med litt småting som sjokolade og godis til det blir 350kr til sammen. Men i handlekurven din så kan du hele tiden følge med på hvor tung pakken blir og pris på frakt, og da ser du må bytte noen produkter for å komme under grensen :) Men finner ofte så mye jeg har lyst på så blir ofte 2-3 pakker :P

Takk for tipset:)

Det variere veldig da det går på vekt, får ganske mange ting når jeg handler div sminke produkter, og så fyller jeg bare på med litt småting som sjokolade og godis til det blir 350kr til sammen. Men i handlekurven din så kan du hele tiden følge med på hvor tung pakken blir og pris på frakt, og da ser du må bytte noen produkter for å komme under grensen :) Men finner ofte så mye jeg har lyst på så blir ofte 2-3 pakker :P
Ny regel med 350 kroner, eller? :) husker alltid på 200-kroner regelen

Iherb<3 her er favorittene frokostblanding, chocorite, chiafrø, sunne fruktjuice kjærligheter, kokos chips med kanel og pb2 pulver:)

Back
Topp