siri01 Elsker forumet 18 Mai 2007 #1 jeg syns igrunn det er litt stille her idag jeg[:D] selv om det er drittvær ute[8D] eller er det bare vi som har drittvær??
jeg syns igrunn det er litt stille her idag jeg[:D] selv om det er drittvær ute[8D] eller er det bare vi som har drittvær??
Monsilar Forumet er livet 18 Mai 2007 #2 Her har d vært nyyyyydeli vær i dag... Men har ikke vært no ute... [8|] Va så masse som måtte ryddes å vaskes inne... [:'(]
Her har d vært nyyyyydeli vær i dag... Men har ikke vært no ute... [8|] Va så masse som måtte ryddes å vaskes inne... [:'(]
Bebbie og Emma Gift med forumet 18 Mai 2007 #4 her er det dritt vær[:@]meg og emma har kosa oss inne i hele dag syngi å lekt osv[:D]
E Elenia Gift med forumet 18 Mai 2007 #5 her har d vært NYDELI vær.. har vært ute å gått i 4,5 time idag vi.. så nu e æ passe sliten i føttern...
her har d vært NYDELI vær.. har vært ute å gått i 4,5 time idag vi.. så nu e æ passe sliten i føttern...
siri01 Elsker forumet 19 Mai 2007 #6 idag er det nydelig vær her[:D] men det blåser litt da...men det gjør jo ikke no[;)] skal ut å gå laaang tur idag[:D] mmmmmmmmmmdeilig
idag er det nydelig vær her[:D] men det blåser litt da...men det gjør jo ikke no[;)] skal ut å gå laaang tur idag[:D] mmmmmmmmmmdeilig