Igloo Troller vognpose?

Kybele

Elsker forumet
Noen som har erfaring med den? Og er det riktig at den i prinsippet er lik som Voksi Urban? Tenker på å kjøpe en slik [:)]

Ja, den har vi! Og den vil jeg anbefale!
Vi hadde en arvet Voksi classic først, men den syns jeg var utrolig klumpete og stor.
Troller sin pose er den samme som Voksi urban- bare med litt andre sømmer utenpå og ikke pingvinen ved hodet. Og så får du den bare i svart eller brun. Men det har jo ikke noe å si[;)]

Jeg kjøpte forlengerstykket til posen så snuppa kan bruke den til vinteren også

Har voksi urban og er veldig fornøyd med den! Hvis den er lik som det sies er den helt sikkert bra! [;)]

Da blir det nok en sånn [:)] Men heller nok mot Voksi Urban, litt lettere å få tak i virker det som. Og der er jo forlengerdelen med i prisen - og bare 200 kroner dyrere. Liker den pingvinen [:)] 

Ja, det er nok lettere å få tak i Voksi sin pose. Rudo har en butikk i Oslo og en på Strømmen, såvidt jeg vet. Tror ikke de har nettbutikk.
Jeg tror Voksi sin pose er hakket lettere også. Prøvde den da vi kjøpte sportsvogn til snuppa, så jeg så om det ble plass.

Tror ikke du vil angre på kjøpet, og den er nok lett å selge brukt etterpå også.
Det ligger en test av sånne poser på nettet. Men det visste du sikkert[;)]

Ja, har funnet testen nå [:)] Best i test jo [:)] 

Back
Topp