igjen ......

jas

Forumet er livet
Våknet med mensen idag......... Denne gangen hadde jeg virkelig håpet om at det skulle klaffe, men neida!!! [:@][:@][:@][:@]

Er veldig skuffet, men jeg orker egentlig ikke å tenke på det........
Får jo egentlig ikke gjort så veldig mye med det heller da, må jo bare godta det og gå vidre.... Men jeg er så lei av å vente, for det er jo det det blir mest av når man prøver slik....

Måtte bare få ut frustrasjonen litt [:@][:@][:@]

Har litt lyst til å sette meg ned og grine litt, pleier å hjelpe, men jeg får det ikke helt til [&:]

Samboeren min ble også veldig skuffet, og på en måte så varmer det og vite at han også virkelig ønsker seg en liten en.....
 
det var synd, men det er godt når dere begge håper hver måned da. klaffer snart skal du se[;)] ventinga er pyton, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves[:)] så lykke til med prøvinga[;)]
 
Uff så leit Jas! Det er godt å være to i en sånn stund, fint å ha noen å dele skuffelsen med. Håper du ikke mister motet da...
 
Som maysen sier; "den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves"....
Snart klaffer det for dere igjen skal du se[:)] Men skjønner veldig godt at du ønska dette
sku gå bra NÅ. Kan ikke skjønne hvorfor denne tanta skal dukke opp når man minst vil ha ho[;)]

Ønsker dere iallefall masse lykke til,og snart skal du se spiren er satt....

Stor klem
 
åh for noe dritt hva?[:@]men det er godt du får det ut her,det hjelper!!!

å jeg syns også det hjelper når mannfolka viser at di også blir skuffa.føler meg ikke så dum når jeg står med tårene i øynene hver mnd.[:(]for man blir jo så skuffa[&o]

men,det er bare å holde mote oppe,å forsette å prøve!


lykke til,det blir hvert slite når vi endelig får det til.(ååå for en vakker dag det skal bli[:D])
 
Kjenner følsen.. man prøver å prøver men så blir man så utrolig skuffa da det ikke går som man håper... men ikke gi deg for en dag sitter den og da blir alt vendt til kjempe lykke å da glemmer man all prøvingen...
 
ja, det er noe dritt... Men jeg tror ikke det helt har gått opp ennå, for jeg tenker nesten ikke på...
Bestemte meg for før jeg fikk mensen, at hvis jeg får det denne gangen så skulle jeg melde meg inn i vektklubben på vg... Så det har jeg nettopp gjort, og vips noe helt annet å tenke på [:D]
Prøver å bli mer bevisst på trening og kosthold. Er egentlig ikke noe særlig overvektig, men har lyst til å bli bevisst på hva jeg spiser og gjør.....

jeg holder nok ut, har gjort det i et år alt, så jeg gir ikke opp! Skal stå på til dette går, tviler på at jeg ikke skal kunne få barn i en alder av 24 år og samboeren min er bare 25 år, det er jo ingen alder det.....
 
[:D]hei
stå på ikke gi opp en dag klaffer det og da er det strevet dere går gjennom nå helt glemt
masse lykke til
klemmer fra stine
 
det var synd å høyra, men STÅ PÅ !![:)] det klaffer nok snart skal du sjå [:)]
 
Hei Jas. Ja kjenner den følelsen godt. Håper vi alle kan bli gravide jeg. Er så lei av all prøving, skuffelser og venting. Men tenk så fint det skal bli, en dag er det din tur!!! Krysser fingrene for at det ikke er så lenge til!
 
Back
Topp