Igjen?

Ønskerenlitentil

Forelsket i forumet
Jeg hadde SA i uke 8/9 nå i januar. I min første graviditet som resulterte i et frisk barn hadde jeg ingen tegn til blødning eller spotting. Når jeg ble gravid nå sist hadde jeg spotting fra uke 6 og frem til jeg mistet. Litt av og på. Hadde da også veldig treg HCG stigning hele veien.

Nå er jeg akkurat begynt på uke 6, og spottingen har begynt. Kjenner jeg går helt i kjelleren. Det eneste jeg forbinder dette med er at det skal gå galt. Legen kan si så mange ganger han vil at blødninger i svangerskapet er normalt. Men for meg så føles det ikke normalt når jeg ikke hadde det i mitt friske svangerskap, og kun har hatt det når det har gått galt. Har tatt hcg i dag og skal ta ny mandag, håper så inderlig at stigningen er normal denne gangen.

Hva skal jeg gjøre hvis dette skjer igjen? Synes det var så tungt sist. Disse ukene i uvisshet går så sakte og er tunge å komme seg gjennom. Vil bare glede meg, men det er vanskelig. Vet ikke hvor jeg vil med dette - bare en utblåsning, i guess.

Krysser fingrene for at det går fint, sjeldent noe er helt likt. Svangerskapet er så utrolig sårt og en kan desverre gjøre lite til eller fra noe som gjør det hele egentlig enda verre. Håpet er at det går heldigvis ofte veldig fint.

Huff:( krysser fingrene for deg:Heartred ikke noe godt å gå å bekymre seg.

Krysser fingrene for deg [emoji173]️ jeg har spottet brunt hele uken, men har heldigvis fine verdier på blodprøvene.

Krysser fingrene for at det går fint, sjeldent noe er helt likt. Svangerskapet er så utrolig sårt og en kan desverre gjøre lite til eller fra noe som gjør det hele egentlig enda verre. Håpet er at det går heldigvis ofte veldig fint.

Det er det som er frustrerende - at man bare må være med på ferden uavhengig av hvordan det går, og det er ingenting man kan gjøre.

Krysser fingrene for det beste, og sender deg en klem!

Takk, klem er godt nå! :)

Huff:( krysser fingrene for deg:Heartred ikke noe godt å gå å bekymre seg.

Takk:Heartred Hjelper kanskje med litt fingerkryss og lykkeønskninger!

Krysser fingrene for deg [emoji173]️ jeg har spottet brunt hele uken, men har heldigvis fine verdier på blodprøvene.

Legen sa jo nok en gang i dag at det er ganske vanlig å spotte/blø litt. Du har vel flere barn, har du gjort dette i de andre svangerskapene dine også? Kjempe flott at du har fin hcg stigning! Det er jo en god trøst og tyder på at ting utvikler seg slik det skal. :Heartred

Det er det som er frustrerende - at man bare må være med på ferden uavhengig av hvordan det går, og det er ingenting man kan gjøre.

Takk, klem er godt nå! :)

Takk:Heartred Hjelper kanskje med litt fingerkryss og lykkeønskninger!

Legen sa jo nok en gang i dag at det er ganske vanlig å spotte/blø litt. Du har vel flere barn, har du gjort dette i de andre svangerskapene dine også? Kjempe flott at du har fin hcg stigning! Det er jo en god trøst og tyder på at ting utvikler seg slik det skal. :Heartred

Hatt blødninger i 2 av 3 svangerskap som endre med barn, både små spottinger og store fossblødninger.

Håper blodprøvene viser fin stigning, lykke til i dag. :) Sender deg en klem. :Heartred

Håper blodprøvene viser fin stigning, lykke til i dag. :) Sender deg en klem. :Heartred

Tusen takk! :Heartred

Blodprøvene har gått kjempe fint! :happy:

5+1 var den på 6.000
5+4 var den på 13.600

Sist svangerskap da det gikk galt var blodprøvene slik:

5+2 1.100
5+6 1.600

Så det er jo kjempe forskjell i stigning dette svangerskapet - det må jo love godt?:D Velger å tro det iallefall, bedre å håpe på det beste tenker jeg.

Back
Topp