iGJEN

Sha

Forumet er livet
herre gud! nå gir jeg snart opp!
hvor mange ganger har det skjedd noe med bilene våre nå!?
1,2,3,4,5.... 6 ......7!!!!! jepp! i dag skjedde ting nr 7! det har vært innbrudd i bilen til sambo i natt[:'(]
og det ser ut som de har gjoort det på gøy!!!!
hele bilen var tom!!! ikke så mye som en kvitering igjen!
og de har tatt speilet inni lissom[:-] hva skal de med det lissom?
bombrikka har de også tatt! den kan de jo ikke bruke! da blir de jo tatt! så jeg håper egnetlig de bruker den[:D]
sterioanlegget har de tatt og... og det er jo ubruklig i alle andre type biler.
pluss masse annet da! en det skjønne rjeg jo de tok[:-]

men vi fatter ikke åssen de har kommet seg inn[&:] ingen tegn til innbrudd!
og bilen var låst... den låser seg til og med av sweg selv hvis man skulle glemme å låse! alarmen har heller ikke gått av[&:]

Herregud! Nå får det da være nok!!
HVA FEILER DET FOLK???????????

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Herregud! Nå får det da være nok!!
HVA FEILER DET FOLK???????????

Ja det lurer jammen meg jeg på å![8|]
Er det mulig.....[:@]

Er det virkelig mulig!
Tar det aldri stopp med dere og bilene?
Er det ikke meningen dere skal ha bil[8|]
Nei nå håper jeg at 7 er det magiske tallet og at dere får ha den / de i fred fremover.
Krysser for det jeg[:D]

fanden så uheldig dere er da.[:@]
men kjenner til følelsen. [:@] da vi bodde i oslo hadde vi og flere i familien innbrudd støtt og stadig.

sist jeg var borti innbrudd var i gamle bilen til xen...joda, der lå alt på utsiden av bilen. det de hadde tatt var bombrikken og et gammalt bilbatteri[8|]

20 kroningene i midtkonsollen var ikke rørt, heller ikke eksos anlegg til motorsykkelen verd flere tusen[8|]
da kan man lure på hva folk vil...

vi hadde jo innbrudd i bilen vår i høst da, samboern skulle heldigvis ut å ta siste røyken i 1-2 tiden...hvor det da satt en jævel i bilen vår[:@] han fikk faen meg fart på seg.
han fikk ikke med seg noe[:)] men likevell faen så forbanna en blir.

å komme seg inn i en bil er 0 problem for sånne. de har sånn spesial duppeditter som de åpner dørene med (ligner universal nøkler). visse bil merker er lettere å komme seg inn i enn andre igjen.

synd en sjelden får tak i dem.

håper det snart blir en stopper for tullballet hos dere.

Back
Topp