Igjen, "vonde" kynnere

Bringebær

Gift med forumet
De siste kveldene har jeg igjen hatt litt "vonde" kynnere. Det som er rar er at de kommer som en bølge og er bitte litt vonde hele veien rundt til ryggen og ned i rumpa. Dette er jo tredje svangerskap og har hatt kynnere før. Er det meg som overreagerer litt?? Syns de er litt skummel. Hadde egentlig tenkt å ringe jm i dag men så kjente jeg ingenting på dagen så slo det fra meg igjen. Men nå er de her igjen.. Andre som har opplevd lignende?

Ja. for min del så blir kynnere verre for hvert svangerskap. Dette er min 3. gang og, og har det til tider som deg.

Jeg har det også sånn og er 3 gangs. Men de sier jo at det blir værre for hver gang. Hjelper å legge seg ned å ta det kuli:)

Her har det vert vonde kynnere fra uke 17. Min jordmor ga meg klar beskjed om at kynnere skal ikke vere vonde i dette stadie av svangerskapet. Jeg går nå på magnesiumtabeletter for å se om det roer seg:) om ikke det gjør det så blir jeg henvist til føden. Så kanskje du også bør prøve det. ?

Her har det vert vonde kynnere fra uke 17. Min jordmor ga meg klar beskjed om at kynnere skal ikke vere vonde i dette stadie av svangerskapet. Jeg går nå på magnesiumtabeletter for å se om det roer seg:) om ikke det gjør det så blir jeg henvist til føden. Så kanskje du også bør prøve det. ?
Signerer det med at kynnere ikke skal være vonde. De kan være ubehagelige men ikke vonde. Jeg hadde sterke og vonde kynnere i 1 svangerskap å ble satt på bricanyl for å roe de ned.

burde roe ned. jeg får ikke jobber mer enn 50% pga av sterke kynnere..

Som de over meg sier skal ikke kynnerne være vonde. De kan være ubehagelige, men skal ikke være vonde. Så hvis du har vonde kynnere ville jeg nok kontaktet legen for å være sikker.

Back
Topp