Igjen så er.... *oppdatert*

Hermansinmamma

Glad i forumet
Jeg på sykehuset, denne gangen pga kvalme og ketoner i urin(4+). Får jo ikke i meg noe mat, alt kommer opp etter Max 15 minutter. Syns skikkelig synd på meg selv og dette her er rett og slett helt grusomt:-( Fikk en ultralyd som viste den lille reka, 1,3 cm stor er h*n nå:-) ------------------------------- Da har jeg tatt nye prøver i hytt og gevær, og det er samme resultat som i går, og det er jo ikke så bra:-( Skal få spise et par kjeks i løpet av dagen for å se om kroppen vil ta det til seg. Jeg føler meg bedre enn i går, men fortsatt svimmel, ør og kvalm. De er super flinke her på sykehuset og jeg føler at jeg blir tatt godt vare på:-) Takk for alle klemmer, det trengs:-)

Trist at du er så dårlig, du er ihvertfall på rett plass og får riktig behandling.

Masse god bedring

oi huff da ja du er jo på det beste stedet  og får sikkert den beste behandling
stooor klem til deg

Masse god bedring til deg <3<3<3

Hvordan står det til med deg???

Bra du føler deg bedre i dag:) Høres ikke særlig ut det der altså.. Er det ikke sånn at hvis du har ketoner i urinen, så er kroppen i ketose- altså kroppen tærer alt fettet som er?? Dette kan jo ikke være bra under graviditet!

Masse god bedring til deg:) Håper du snart føler deg opplagt:)

Huff da... Masse god bedring til deg og håper det bare er i starten du er dårlig.

masse god bedring:-)

Håper det går bedre snart og att kvalmen gir seg.
Sender deg en stor klem. Ikke noe morro å være på sykehus.

Back
Topp