igangsetting??

snappi

Elsker forumet
Var på kontroll på sykehuset i går, pga en del kløe (svangerskapskløe) alle blodprøvene var fine utenom en, men den var ikke sååå farlig..Tok UL, og skal tilbake om 5 dager igjen og ta ny, for å se at babyen har det bra.. Legen sa at de ikke setter igang før nærmere termin, og da sa jeg at det beste sikkert er hvis han kommer av seg selv..men så sier legen, du skal hvertfall ikke gå mye over termin (siden jeg har denne kløen..), og da tenkte jeg fint for jeg er ikke motivert for å gå langt ut i juni (har termin 28.mai) Men når jeg kom ut så begynte jeg å tenke.. betyr det at hvis han ikke har kommet til termin så setter de meg igang???? hva tror dere???? noen med samme/lignende erfaring?? [8|]typisk at man kommer på noe å spørre om når man har kommet ut fra legen..

kv aslags prøve som ikkje var fin da?

Kan jo høres sånn ut da som di vil sette deg igang. Selv ble jeg satt igang på termin pga lang vannavgang, men det blir jo no helt annet[:)]

Det var ALP som ikke var innenfor normalen, ALP min var på 222.. er visst vanlig at den blir litt forhøyet i svangerskapet (for ikke-svangre skal den være under 105)

Back
Topp