Igangsetting

StinePine129

Andre møte med forumet
Da ble det en kickstart på Mai :cat: Etter å ha hatt fint blodtrykk igjennom hele svangerskapet (er medisinert for høyt bt fra før av), steg det før helgen. Etter en runde på st olavs i går ble det bestemt igangsetting idag:joyful:
Er 38+1 idag og hadde originalt termin 19.mai. Så nå ligger vi her og venter i spenning :happy::happy:
 
Masse lykke til ja! :happy:
 
Endelig gikk vannet like før 11 i går kveld :joyful: Nå har vi vært på føderommet siden, og det er grei fremgang på centimeterene :happy:
Må innrømme at fødselsnervene har begynt å slå litt inn nå, riene har vært helt utrolig harde, og jeg er ultraspent på hvordan jeg takler selve pressefasen :nailbiting:
 
Endelig gikk vannet like før 11 i går kveld :joyful: Nå har vi vært på føderommet siden, og det er grei fremgang på centimeterene :happy:
Må innrømme at fødselsnervene har begynt å slå litt inn nå, riene har vært helt utrolig harde, og jeg er ultraspent på hvordan jeg takler selve pressefasen :nailbiting:
Sniker fra august som ble satt igang sist.
Pressfasen var for meg helt klart den beste fasen, da fikk jeg jo endelig jobbe og gjøre noe. Dette går så bra!
Frem til 10 cm var jeg ikke så tøff nei!
Masse lykke til :love7
 
Sniker fra august som ble satt igang sist.
Pressfasen var for meg helt klart den beste fasen, da fikk jeg jo endelig jobbe og gjøre noe. Dette går så bra!
Frem til 10 cm var jeg ikke så tøff nei!
Masse lykke til :love7
Enig! Pressingen er det beste! Da kommer urkvinnen frem:laughing002 Frem til det hvor alt bare blir vondere og vondere uten at man får gjort noe fra eller til er ikke artig :dead:
Masse lykke til StinePine, fødsel er en sinnsyk opplevelse, med den beste premien:Heartred
 
Endelig gikk vannet like før 11 i går kveld :joyful: Nå har vi vært på føderommet siden, og det er grei fremgang på centimeterene :happy:
Må innrømme at fødselsnervene har begynt å slå litt inn nå, riene har vært helt utrolig harde, og jeg er ultraspent på hvordan jeg takler selve pressefasen :nailbiting:
Hvor lang tid tok det før du ble igangsatt til det startet? Min tur i morgen❤️
 
Beklager at jeg ikke har fått svart deg, ting har vært hektisk. Det tok 3 dager før (onsdag morgen til fredags kveld) før vannet mitt gikk. Deretter 10-11 timer før hun var ute :)
 
Back
Topp