Igangsetting :) :)

Så spennende, nå har du termin? :)
Blitt satt igang pga noe medisinsk? Hvis jeg kan spørre :)

Spennende å ha en dato å forholde seg til ♥️ Å så lurer jeg også på hvorfor :)

Det må i grunn være veldig godt å ha fått en dato å forholde seg til :) I mitt hode kommer babyen på termindatoen selv om jeg vet at det ikke er så sannsynlig.

Sniker fra mai her. Er dette standard prosedyre ved svangerskapsdiabetes eller kun ved vekstavvik? Jeg Har nettopp fått diagnosen men er usikker på hvordan de håndterer akkurat det med fødselen.

Sniker fra mai her. Er dette standard prosedyre ved svangerskapsdiabetes eller kun ved vekstavvik? Jeg Har nettopp fått diagnosen men er usikker på hvordan de håndterer akkurat det med fødselen.
Nei det er ikke standar, men eg går på insulin å tabletter så da setter di igang før termin!! Så det spørs hva type du har om du har sån att du kan regulere den med kosten eller om du må ha medesinen!! Du for fin oppfølging får eg håpe det får verfall eg :-) :-)

Nei det er ikke standar, men eg går på insulin å tabletter så da setter di igang før termin!! Så det spørs hva type du har om du har sån att du kan regulere den med kosten eller om du må ha medesinen!! Du for fin oppfølging får eg håpe det får verfall eg :) :)
Da skjønner jeg. Ja den er akkurat oppdaget, så jeg får vel litt mer informasjon. Har ikke begynt på medikamenter ennå. Skal til samtale på torsdag. Så får sikkert vite mer da! Takk for svar!

Da skjønner jeg. Ja den er akkurat oppdaget, så jeg får vel litt mer informasjon. Har ikke begynt på medikamenter ennå. Skal til samtale på torsdag. Så får sikkert vite mer da! Takk for svar!
Hva låg blodsukkeret ditt på før å etter da?? Det er ikke alle som begynner på medisiner, håper du slipper det å bare kan regulere det med kosten :-) :-)

Å så spennende, kjekt å ha en dato å forholde seg til. Håper alt går bra og ønsker deg lykke til med siste innspurt :joyful::Heartred

Er ikke alltid det blir satt i gang, noen får keisersnitt pga diabetes også, ofte en stund før termin, spesielt om de har problemer med å regulere blodsukkeret. Noen får ikke føling ved for lavt blodsukker når de er gravide, å det kan jo være ganske skummelt.

Er ikke alltid det blir satt i gang, noen får keisersnitt pga diabetes også, ofte en stund før termin, spesielt om de har problemer med å regulere blodsukkeret. Noen får ikke føling ved for lavt blodsukker når de er gravide, å det kan jo være ganske skummelt.
Ser den ja. Håper jeg kan føde vanlig. Første ble keisersnitt pga seteleie. Vil prøve vanlig og!

Har samme diagnose og vært på ekstra ul og fikk beskjed om verdier og str skulle jeg ta kontakt om jeg ikke hadde født en uke på overtid, så ingen ekstra oppfølging... og slipper å måle blodsukker daglig nå

Har samme diagnose og vært på ekstra ul og fikk beskjed om verdier og str skulle jeg ta kontakt om jeg ikke hadde født en uke på overtid, så ingen ekstra oppfølging... og slipper å måle blodsukker daglig nå
Ja da var du heldig! Håper ikke noe endrer seg da :)

Ja da var du heldig! Håper ikke noe endrer seg da :)

10 dager til termin så regner med jeg holder til mål;)

Men på ene siden hadde jo igangsetting vært praktisk litt lettere å planlegge med barnevakt og en mann som pendler...;)

Alltid spennende det med når ting starter, men kan godt holde seg inni til torsdag og mannen er hjemme igjen;)
Ja min mann reiser ut rett før eg skal føde så eg er veldig spent på om han når frem i tide hehe :-) vist ikke så må ungen ut uansett å eg har gjort det før så dette skal eg klare :-)

Back
Topp