Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg fikk det forrige gang. Gikk forholdsvis fort når det først starta.Da var jeg på sykehuset! Denne gangen trengte jeg å bli satt igang. Har fått en kapsel (cytotec) i skjeden! I morgen får jeg kapsler som skal svelges hver 2 time til vannet går eller det kommer rier.
Noen andre med erfaring, eller i samme situasjon!
Gratulerer med en liten prins! Hørtes ut som en intens opplevelseFikk piller idag kl 10. Gutten ble født kl 12 50. Fikk rier like etter. Hadde 3 cm halv 12 og etter det så var det ingen pause fra riene.utrolig vondt men det gikk fort.
Lystgass og Fentanyl på begge. Dvs, med første fikk jeg steriltvannspopler og. ALDRI mer, var verre enn selve fødselen og hjalp ikke det grann. Hadde blåmerker på korsryggen i 3 måneder etterpå. :|Hva hadde dere av smertestillende?
Ja veldig.men heldigvis ferdig☺Gratulerer med en liten prins! Hørtes ut som en intens opplevelse
Gratulerer! ♥Fikk piller idag kl 10. Gutten ble født kl 12 50. Fikk rier like etter. Hadde 3 cm halv 12 og etter det så var det ingen pause fra riene.utrolig vondt men det gikk fort.