Igangsetting

Magnolia•

Flørter med forumet
Da var jeg på sykehuset! Denne gangen trengte jeg å bli satt igang. Har fått en kapsel (cytotec) i skjeden! I morgen får jeg kapsler som skal svelges hver 2 time til vannet går eller det kommer rier.

Noen andre med erfaring, eller i samme situasjon!

Jeg fikk 1 kapsel på morgenen og en kapsel på ettermiddagen, riene startet hos meg like etter kapsel 2 ☺

Her satte de igang med å ta vannet, så jeg har ikke erfaring med tabletter. Lykke til! :D Utrolig spennende!

Ble satt i gang med ballong som datt ut etter 26 timer, fikk så 1 cytotec kl.13 og kl.19.30 tok de vatnet, riedrypp kl.21.30 og han var ute 02.01 :)

Lykke til med fødsel!! :)

Da var jeg på sykehuset! Denne gangen trengte jeg å bli satt igang. Har fått en kapsel (cytotec) i skjeden! I morgen får jeg kapsler som skal svelges hver 2 time til vannet går eller det kommer rier.

Noen andre med erfaring, eller i samme situasjon!
Eg fikk det forrige gang. Gikk forholdsvis fort når det først starta. :-)
LYKKE TIL! :-)

Fikk piller idag kl 10. Gutten ble født kl 12 50. Fikk rier like etter. Hadde 3 cm halv 12 og etter det så var det ingen pause fra riene.utrolig vondt men det gikk fort.
Gratulerer med en liten prins! :-) Hørtes ut som en intens opplevelse

Jeg trengte to piller før riene startet med første, og en pille med andre. Drømmefødsler begge to, kjappe og fine. :) lykke til!

Jeg fikk ballong som datt ut etter 2 timer, så 1 tablett, fikk rier som startet rolig og eskalerte sakte men sikkert:) han var ute 13,5 timer etter tabletten ble satt:) brukte lystgass og fikk epidural 2 timer før han var ute

Fødselen starta 4 timer etter stikkpillen:-)

Fikk piller idag kl 10. Gutten ble født kl 12 50. Fikk rier like etter. Hadde 3 cm halv 12 og etter det så var det ingen pause fra riene.utrolig vondt men det gikk fort.
Gratulerer! ♥

Back
Topp