gravidlykke19
Glad i forumet
Er det noen her som har erfaring med og sette inn ballonkateter?
Syntes du det var vondt? Og var du moden når det ble satt?
Syntes du det var vondt? Og var du moden når det ble satt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker jeg er litt nervøs, ble strippa i går og det var sinsykt vondt!Sniker Ble satt i gang med det. Synes det var vondt, men mange som ikke synes det er vondt som jeg kjenner Jeg var veldig umoden og har bakovervendt livmor, så var vanskelig å komme til. Men riene startet etter 15 minutter!
Merker jeg er litt nervøs, ble strippa i går og det var sinsykt vondt!
Håper ballong har god effekt hos meg også!
Skal settes i gang på tirsdag om jeg skjønte hun riktig, i dag er jeg 37+1 og er da 37+4 når jeg settes i gang. Aner ikke om jeg er moden eller ikke, fikk ikke vite det når hun strippa megNår skal du settes i gang? Er du moden? Hvor langt er du på vei? Selv om jeg syntes det var ille, så kjenner jeg mange som ikke synes det Og det tar omtrent 5 minutter totalt, så går fort! Lykke til
Hvis du ble strippa, må du i hvertfall ha vært litt moden. Jeg ble undersøkt på onsdag for å se om jeg kunne strippes, men jeg var helt lukket, låst og fullstendig umoden. Så da kunne jeg ikke strippesSkal settes i gang på tirsdag om jeg skjønte hun riktig, i dag er jeg 37+1 og er da 37+4 når jeg settes i gang. Aner ikke om jeg er moden eller ikke, fikk ikke vite det når hun strippa meg
Takk