Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal settes i gang. Vet en dato som overlegen og vi har snakket om, men den endelige datoen får vi da jeg er 38+3.Trone skrev:
Hvilken dato det blir er ikke noe vi kommer til å gå ut med ;)
Jeg settes igang den 21.11, det er 1 uke før termin... Jeg settes igang pga at jeg har raske fødsler, når mine fødsler først har satt i gang skikkelig, så går det så fort at vi ikke hadde rukket sykehuset... Vi har 45min reisevei til sykehuset. Jeg ble satt i gang i fjor, det var første gang.. men da var jeg allerede moden (10 dager før termin) og hadde 3-4cm åpning, så de tok bare vannet... Ingenting skjedde på 2,5 time, så da gav de meg et svakt drypp, og da ble det fart i sakene... hadde fremdeles 3cm da jeg fikk dryppet, og 45min senere så var hun ute...4småtroll skrev:
Derfor blir jeg satt i gang denne gangen også... Han er mitt 5 barn, og hver fødsel har gått raskere og raskere... Min føste fødsel for 11 år siden varte i 7,5 time bare...
Men det er noe heftige greier å få drypp altså... Det må jeg si... Men på en annen side, så ble jeg jo fort ferdig...Har da heller ikke rukket noen form for bedøvelse, men skulle ønske at jeg gjorde det.... hehe
jeg skal settes i gang på torsdag.... så sant så jeg er moden... var begynt å bli moden på mandag... :)Bebibooms skrev:
-Nymphadora- skrev:
Trone skrev:Jeg skal settes i gang. Vet en dato som overlegen og vi har snakket om, men den endelige datoen får vi da jeg er 38+3.
Greit å ha en dato å forholde seg til da! Vi får en KS dato om ikke tøffingen gidder å snu seg til hodeleie, men det orker jeg ikke å tenke på for jeg er en optimistisk og regner med at han snur seg!
Hvorfor skal du settes i gang? Jeg ble satt i gang pga skyhøyt blodtrykk og svangerskapskløe.
-Nymphadora- skrev:
Trone skrev:Jeg skal settes i gang. Vet en dato som overlegen og vi har snakket om, men den endelige datoen får vi da jeg er 38+3.
Greit å ha en dato å forholde seg til da! Vi får en KS dato om ikke tøffingen gidder å snu seg til hodeleie, men det orker jeg ikke å tenke på for jeg er en optimistisk og regner med at han snur seg!
Hvorfor skal du settes i gang? Jeg ble satt i gang pga skyhøyt blodtrykk og svangerskapskløe.