Igangsetting (samme som aug13)

Bringebær

Gift med forumet
Til dere damer som vet dere skal settes i gang, er det lov å spørr om hvorfor?:)
Ble satt i gang med nr en pga vannavgang.

Er det andre her som skal få modningsakupunktur evt strippes for å fremskynde fødselen?

Bare nysgjerrig egentlig:D

Venter nr 3 4. August:)

Eg ble satt i gang nå pga dem ville være føre var i og med at hun ble estimert til å være stor. Og pga storebror ble sittende fast under fødselen og fikk fødsel skade.

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Jeg ble satt igang en måned før tiden fordi babyen var estimert til å være liten og at babyen gikk på sparing, Dvs at den bruker mer energi til organene sine framfor å legge på seg. Det kan tyde på morkake svik men det får jeg gjerne svar på senere når svarene fra morkaken kommer. Babyen var 300 gr mindre enn de estimerte så godt den fikk komme ut :)

Jeg kommer til å bli satt igang på temindato fordi jeg går på blodfortynnende sprøyter. Hvis ikke jeg klarer å få jobben gjort før den tid da;)

Venter et lite mirakel 25.07.13

Svangerskapsdiabetes er grunnen for at jeg skal bli satt igang en gang innen de neste 2.5 ukene :D

Jeg ble satt i gang tre uker før termin fordi babyen ikke vokste tilstrekkelig... Legene mistenkte samme som med Peppagris (at baby gikk på sparing). Var estimert til 2400 gram, veide 2300 gram ved fødsel..

Jeg vurderes fortløpende vedr igangsettelse da babyen her er estimert til å bli stor. Lillebror var stor han å og kom i styrtfødsel så jeg fikk omfattende skader. Håpe derimot at jeg kommer igang selv i løpet av de nærmeste dagene;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Da var jeg ferdig på innskrivningssamtale på sykehuset. Gikk veldig greit. Fikk beskjed at jm bare kunne henvise meg så fort som mulig til modningsakkupunktur, så jeg kunne få time snarest mulig(sikkert etter uke 37) og de kunne strippe og sjekke modning også etterhvert:D så da skal jeg ringe jm i morgen før hun går på ferie å få henne til å henvise meg:) Vi har nemlig snakket om det allerede:)

Venter nr 3 4. August:)

Back
Topp