Igangsetting på meg og!!! Oppdatert!

Soffi

Andre møte med forumet
Ja da er det min tur til å ha noe på gang. Jeg ligger nå på fødeavdelingen og har fått den første dosen med modningsgele. Jeg blir satt igang før termin (1. april) pga historikk fra første fødsel. Der gikk jeg lenge over tiden, hadde morkakesvikt, og opplevde at fosteret ikke hadde krefter til en fødsel. Derfor endte det med hastekeisesnitt. Det skal jeg ifølge sykehuset, slippe å oppleve nå.

Spennende å se hvilken effekt denne gelen har, og hva som skjer nå fremover[:)]

Dose nr 1 hadde ingen særlig effekt.... Nå er dose 2 satt[:)]

Håper i spenning på at det nå skjer noe. Tusen takk for alle lykkeønskninger[:D]

lykke til[:)][:)]

Lykke til!! [:)] Har også termin 1.april, men regner ikke med det skjer noe her med det første... Heldig, du!! [:)] Av tidligere erfaring må jeg nok settes igang om16-17 dager... Men, men. Kos deg masse når babyen er kommet!!

lykke til!! Håper det går fort og greit!! :)

ORIGINAL: Enirdna

lykke til!! Håper det går fort og greit!! :)
sign

Så bra da [:)]
Jeg måtte få to slike modningsgele-doser før det sa PANG hos meg.... og da gikk det rimelig fort [;)]

Lykke til!

ORIGINAL: Soffi

Ja da er det min tur til å ha noe på gang. Jeg ligger nå på fødeavdelingen og har fått den første dosen med modningsgele. Jeg blir satt igang før termin (1. april) pga historikk fra første fødsel. Der gikk jeg lenge over tiden, hadde morkakesvikt, og opplevde at fosteret ikke hadde krefter til en fødsel. Derfor endte det med hastekeisesnitt. Det skal jeg ifølge sykehuset, slippe å oppleve nå.

Spennende å se hvilken effekt denne gelen har, og hva som skjer nå fremover[:)]

send over par flaske modningsgele til meg å da:D

Masse lykke til!!! Håper det går fort [;)]  

Back
Topp