Igangsetting på helligdag?

Kommendemammatil2

Betatt av forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Maisløyfene 2024
Sikkert flere enn meg som risikerer både fødsel og igangsetting ved påsketider. I mitt tilfelle fikk jeg ved OL dato for igangsetting 16. april som betyr påskeaften har jeg sett i ettertid. Noen som har erfaring med om de setter i gang på helligdager, eller blir det fremskyndet, utsatt? Skal føde på Kalnes om det har noe å si.

Dato for igangsetting, er det det samme som datoen «overtid fra» på skjemaet fra ordinær ultralyd? Det er 15. april for meg, som er langfredag, så det er jo flust av helligdager rundt der. Jeg tror jeg spør jordmor om det på neste time uansett, det kan jo sikkert variere fra sted til sted. Jeg har neste time 7. februar, er i uke 32 da

Sniker tenker de vil jo sikkert prøve å unngå igangsettelse på helligdager men alt kan ikke utsettes så det vil bli utført også. Kommer an på alternativer de har

Dato for igangsetting, er det det samme som datoen «overtid fra» på skjemaet fra ordinær ultralyd? Det er 15. april for meg, som er langfredag, så det er jo flust av helligdager rundt der. Jeg tror jeg spør jordmor om det på neste time uansett, det kan jo sikkert variere fra sted til sted. Jeg har neste time 7. februar, er i uke 32 da
Her er igangsettingen satt til 10 dager etter termin. Er man over 38 år opererer de med 7 dager over termin tror jeg. Og finnes helt sikkert andre faktorer som kan spille inn også. Får høre med jordmor i morgen jeg og :)

Back
Topp