Igangsetting i morgen... men!!!

Bonzo12

mai beby 2013 <3
Her er det da i nærheten av 50 som er evakuert og veier er stengt til sykehuset og til fødestue... Jeg skal være på sykehuset kl 9 i morgen for igangsetting men, ser dårlig ut med dette vei føret... I tillegg var det meldt mer ras... :( æsj :( ikke veldig morsomt å bo i herlige Valdres nå kjenner jeg :(

Oj,såpass! Du kan jo ringe sykehuset for å høre hva de tenker om det... Lykke til i hvertfall:)

Er det stengt både til Lillehammer og Gjøvik?
Ikke mulighet tul å komme deg til fødestuen heller?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Er det stengt både til Lillehammer og Gjøvik?
Ikke mulighet tul å komme deg til fødestuen heller?

Er i Aurdal, der det er evakuert nesten 50 stykker ... Og tonsåsen, Dokka, vestsida, oddnes og vardal er ras, flom og stengt :p

Torpa er strengt for gjennomreise fra Dokka .. Så føden vil helst ikke ha meg det siden jeg skal igangsettes :p det er kun kontroller der, for den ble jo lagt ned fra jul .... Duste staten !

Er i Aurdal, der det er evakuert nesten 50 stykker ... Og tonsåsen, Dokka, vestsida, oddnes og vardal er ras, flom og stengt :p
Hva blir da beste løsning? Hønefoss?

Uffda for en kjedelig situasjon:( håper virklig at det ordner seg.. masse lykke til!

Huff, håper det ordner seg og at du kommer deg til sykehuset.. Masse lykke til:-)

Tusen takk :) reiser nå ... Har ikke hørt noe, så må bare håpe på det beste at vi kommer oss frem :) verdt turen for å se lille jenta før enn dem har fiksa veien uansett :)

Håper dere kommet dere frem:-)

Bra dere kom dere frem før det ble stengt igjen:-)

Back
Topp