Tullemor85
Flørter med forumet
Skal ant bli satt i gang i morgen, og lurte på om noen har noen erfaring med det? Kjenner jeg gruer meg litt, samtidig som det skal bli godt å bli ferdig nå... :-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare vær forberedt på at du kanskje ikke blir satt i gang til fredag, vanlig med en sjekk først og deretter få time til å bli satt i gang, bare sånn at du ikke blir skuffaSpennende å høre om igangsetting. Var forberedt på å føde for tidlig, men nå er jeg en dag over termin, å føler for å få denne ungen ut nå. Var hos jm i dag. Hun ordnet time på føden på fredag. Det skal bli så fint å endelig bli ferdig. Dette har plaget meg litt noen dager, så jeg drømte at jeg bare hadde masse kraftig luft i magen. Ingen baby. Så skuffa da jeg våkna.
Bare vær forberedt på at du kanskje ikke blir satt i gang til fredag, vanlig med en sjekk først og deretter få time til å bli satt i gang, bare sånn at du ikke blir skuffamen du veit kanskje det
![]()
Føler så med deg!! Er så kjedelig at det ikke starter av seg selv.. Hadde lyst til det, men men.. Plutselig har vi de skjønne gulla i armene våres <3Ja, er helt forberedt på at dette kan ta tid. Håper jo på at jeg starter av meg selv før helga. Er så lei nå.
Henger meg på her, blir igangsetting på meg og i morgen! Skal bli flott å bli ferdig ja!Skal ant bli satt i gang i morgen, og lurte på om noen har noen erfaring med det? Kjenner jeg gruer meg litt, samtidig som det skal bli godt å bli ferdig nå... :-/
Masse lykke tilHenger meg på her, blir igangsetting på meg og i morgen! Skal bli flott å bli ferdig ja!
De sjekket ikke etter moding i dag, så regner med de gjør det i morgen. Vil uansett bli satt i gang på et vis i morgen siden lillegutt er liten og jeg over tiden . Masse lykke til til deg ogMasse lykke tilhar du noe modning eller?
Her ble lillegutt estimert til 3700g så håper dem ikke venter noe særlig lengre nåDe sjekket ikke etter moding i dag, så regner med de gjør det i morgen. Vil uansett bli satt i gang på et vis i morgen siden lillegutt er liten og jeg over tiden . Masse lykke til til deg og![]()