Igangsetting av fødsel

MalinAn

Andre møte med forumet
Da begynner jeg å innse at fødselen må bli satt i gang i morgen. Jeg hadde virkelig håpet å få slippe, men da jeg er 11 dager over med lite fostervann, så skjønner jeg at jeg ikke kan vente lenger. Så hvis ingenting skjer i natt, så blir jeg lagt inn for å starte fødselen i morgen.

Mest sannsynlig vil de forsøke med ballong først, er det noen her som kan fortelle meg om deres erfaring med dette? :-)

[emoji170]

Her satt de inn ballong, den ha litt murringer før det stoppa opp. Den datt ut etter ca 18timer, kl 07 på morningen. Kvart over 2 tok de vannet og halv 5 var pjokken ute :) Veldig grei skuring :)

Lykke til! :-)

Ble satt i gang med ballong med første, på kvelden. Ettermiddagen etter var det såpass åpning at de kunne ta vannet. Men det skjedde ikke så mye, så da satte de meg på drypp.

Masse lykke til! Ble satt i gang med ballong med første, hos meg gikk det egentlig ganske fort[emoji1303] fikk ballong kl 12, datt ut kl 16 etter 4 timer med murringer. Så tok de vannet, og da begynte riene! Gutten var ute kl 21.26 samme kveld[emoji177]

Fikk ballong med første, Fikk ikke rier eller noe av den. Etter 24 t tok de den ut og tok vannet. fikk drypp et par timer senere. Da tok det få timer før lille var ute.

Masse lykke til i dag! :)

Back
Topp