Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sjekker ikke det før den andre overtidskontroll 12 dager etter termindato. Har spurt jm 3 ganger. Svaret- vi har ikke sånne rutiner..Er du moden? Det har en god del å si ..
Har snakket med en del folk- ja. Om baby har det bra, moren kan velge å vente 1-2 dager. Kanskje det begynner av seg selv... Men da tar moren risk på seg selv.Får du valg når du er 14 dager over? Ved vårt sykehus har vi fått den 7 dagen til kontroll, den 11. Dagen som valg og den 14. er siste deadline- da skal barnet ut.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hmm.. Rart.. Men de "håper" vel du settes i gang av deg selv da. Men ihverfall, om du er moden og du har begynt å åpne deg er det ingenting å grue seg for, da er du allerede i gang og får drypp. Vet det tar litt lengre tid, og man blir nok litt mer sliten, om man må modnes først.. men en annen ting; det er innført nye regler på max 10 dager overtid mener jeg.. Dette står på helsedirektoratet sine nettsider. Jeg vet ikke om jeg hadde "godtatt" å vente til mandag om jeg var deg .. Men det må du selvfølgelig kjenne på selv.. Men syns det er litt rart at de verken gjør noe som kam hjelpe deg i gang (stripping etc) når du er på kontroller og at de ikke sjekker hvor moden du evt er..De sjekker ikke det før den andre overtidskontroll 12 dager etter termindato. Har spurt jm 3 ganger. Svaret- vi har ikke sånne rutiner..
Men 12 dager etter er 17.mai... så da skal de utsette alt til mandag.
Ja.. I dag sa legen at de skal sjekke der nede bare på søndag når jeg kommer for å igangsettes- for å avgjøre hvilken metode de skal velge for induksjon..Hmm.. Rart.. Men de "håper" vel du settes i gang av deg selv da. Men ihverfall, om du er moden og du har begynt å åpne deg er det ingenting å grue seg for, da er du allerede i gang og får drypp. Vet det tar litt lengre tid, og man blir nok litt mer sliten, om man må modnes først.. men en annen ting; det er innført nye regler på max 10 dager overtid mener jeg.. Dette står på helsedirektoratet sine nettsider. Jeg vet ikke om jeg hadde "godtatt" å vente til mandag om jeg var deg .. Men det må du selvfølgelig kjenne på selv.. Men syns det er litt rart at de verken gjør noe som kam hjelpe deg i gang (stripping etc) når du er på kontroller og at de ikke sjekker hvor moden du evt er..
Sent from my iPhone using BV Forum